خبرگزاری بسیج: جشنواره دستاوردهای دانش آموزان سطح مراکز شهرستان های استان تهران در شهرداری باقرشهر برپا می شود.
کد خبر: ۸۷۹۱۹۳۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ جانشین معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهرگفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر جشنواره دستاوردهای فرهنگی ، هنری و پژوهشی دانش آموزان مراکز سطح استان تهران در شهرداری باقرشهر برگزار خواهد شد .

وصالی نیا افزود: با توجه به اینکه  شهرداری باقرشهر سال گذشته نیز چنین نمایشگاهی برپا کرده است وامسال درصدد هستیم این جشنواره و نمایشگاه را گسترده تر و فراتر از سال گذشته در سطح شهرستان های استان تهران برپا نمایم .

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای دانش آموزان به همراه عملکرد فرهنگی واحدهای شهرداری باقرشهر به معرض نمایش در می آیند ، اظهار داشت : این جشنواره با مرکزیت شهرداری باقرشهر شامل مباحث آسیب های اجتماعی ، آلودگی هوا ، مسابقات نقاشی ، پوستر ، کاریکاتور ، جشنواره اقوام (آداب و رسوم ، غذا و بازی های محلی ) ، مسابقه داستان نویسی کوتاه و عکاسی است .

وی تصریح کرد : طبق فراخوانی که به مراکز شهرستان های استان تهران داده می شود مراکز فرهنگی باید آثار برتر خود را به معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر ارسال نمایند تا ما با تشکیل دبیرخانه و هیات داوران بتوانیم از آن آثار برترین ها را به همراه عملکرد مجموعه های فرهنگی شهرداری باقرشهر انتخاب کرده و در جشنواره به معرض نمایش بگذاریم .

جانشین معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد : این جشنواره با یاری خدا همزمان با ایام مبارک فجر در ساختمان شهرداری باقرشهر برگزار خواهد شد و در پایان به آثار برتر جوایزی اهدا می گردد .

 

 

ارسال نظرات