خبرگزاری بسیج: رییس محیط زیست و ساماندهی بند ۲۰ شهرداری باقرشهر از آغاز فاز اجرایی سلامت سازی محیط زیست و حریم شهری باقرشهر خبر داد .
کد خبر: ۸۷۹۱۹۳۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی باقرشهر ؛اسد سرنابه در این باره گفت : فاز اجرایی سلامت سازی محیط زیست و حریم شهری باقرشهر آغاز شده  و به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است .

وی افزود : از جمله زیرمجموعه های این فاز اجرایی جلوگیری از جاری شدن پساب های صنعتی در اراضی کشاورزی است  .

وی  اظهار داشت : اکثرا مالکین اعلام می کنند اراضی کشاورزی متعلق به آنهاست  این در حالیست که محیط زیست لایه رویی اراضی را برای مالکین می داند و سفره های زیر زمینی که در لایه های زیرین اراضی قرار دارد را متعلق به همه مردم دانسته که  نباید آلوده شود .

سرنابه ضمن تشریح دیگر فعالیت های واحد محیط زیست و ساماندهی بند ۲۰ شهرداری باقرشهر ، یادآور شد : کنترل و رفع مشکلات ناشی از تغییر کاربری اراضی کشاورزی در خیابان درختی ، به سایر فعالیت های غیر کشاورزی از جمله دیگر مواردی است که این واحد کنترل و یا از فعالیتشان جلوگیری می کند .

وی در پایان تصریح کرد : از جمله کارهای دیگری که محیط زیست در راستای سلامت سازی انجام می دهد کنترل فعالیت گرانول و حفر چاه های بیشمار در برخی از صنوف است که باعث می شود آلاینده هایی این صنوف به سفره های زیر زمینی شهر منتقل شوند .

 

 

ارسال نظرات