خبرهای داغ:
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به پافشاری استیضاح‌ کنندگان بر استیضاح وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و ادامه داد: اگر نمایندگان بخواهند به وظیفه نمایندگی خود عمل کنند به عباس آخوندی رأی اعتماد مجدد نمی‌دهند.
کد خبر: ۸۷۹۱۹۲۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به اینکه در اظهار نظر عباس آخوندی وزیر راه پس از حادثه قطار تبریز - مشهد به شخصیت ملت ایران توهین شد، اظهار داشت: عنوان این مطلب که حادثه ‌دیدگان و قربانیان بیمه بوده و خسارتشان را بیمه پرداخت خواهد کرد از زبان وزیر راه توهین بزرگی به مردم ایران بود.

وی با ذکر این نکته که در اکثر نقاط دنیا حمل‌ و نقل ریلی امن‌ترین نوع حمل‌ و نقل است، افزود: بر خلاف این مسأله هر چند وقت یک بار شاهد بروز حادثه‌‌ای در راه‌ها و جاده‌های کشور هستیم که واقعاً جای تأسف دارد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه عملکرد آخوندی در حوزه‌های مسکن و راه قوی نبوده است، گفت: دلیل این نوع عملکرد این است که وزیر راه از وزارت مسکن و شهرسازی سابق به وزارت راه و شهرسازی آمده، بنابراین در بحث راه‌ها توانمندی ندارد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پافشاری استیضاح‌ کنندگان بر استیضاح وزیر راه و شهرسازی سخن گفت و ادامه داد: اگر نمایندگان بخواهند به وظیفه نمایندگی خود عمل کنند به عباس آخوندی رأی اعتماد مجدد نمی‌دهند.

وی همچنین عنوان کرد: با وجود اینکه فرصت کمی تا پایان عمر دولت یازدهم باقی مانده است، اما نمایندگان مجلساستیضاح‌ وزیر راه را با هدف ایجاد التیامی برای داغدیدگان و حادثه ‌دیدگان قطار تبریز - مشهد پیگیری می‌کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها