خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان:

محرومیت‌زدایی کار زمین‌مانده نظام است/ فاصله طبقاتی و تبعیض چالش بزرگ کشور

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به ضرورت‌های امروز جامعه گفت: از چالش‌های بزرگ در جامعه تبعیض و فاصله طبقاتی است که بسیج با تشکیل قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی به دنبال برداشتن این کار زمین مانده نظام است.
کد خبر: ۸۷۹۱۹۱۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد که با حضور مسؤولان ارشد شهرستان، برگزار شد با تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت گفت: بسیج وصل به دریای بیکران مردم و از خود مردم است.

وی با اشاره به اهمیت شهرستان نجف‌آباد به خصوص در دوران انقلاب و دفاع مقدس افزود: خدماتی که مردم شهیدپرور و انقلابی این شهرستان در طول انقلاب و دفاع مقدس برای این نظام انجام دادند، ارزش و اهمیتش بیش از یک استان است و توقع داریم که این شهرستان هم چون گذشته الگوی کشور باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهانبا اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم معارفه فرمانده جدید بسیج شهرستان، تصریح کرد: سازمان‌دهی مردم برای صحنه‌های انقلاب یکی از اولویت‌های اساسی است که رهبری در روزهای گذشته به آن تأکید داشته‌اند به ویژه برای نسل جوان و این یک وظیفه سنگین برای بسیج است.

سلیمانی با اشاره به چهار زیرساخت و ضرورت اصلی که رهبر معظم انقلاب به آن تأکید داشته‌اند، بیان داشت: علم، فرهنگ، دفاع و خدمت‌رسانی به محرومان وظایف اصلی است که رهبری به آحاد مردم توصیه و یک وظیفه مختص بسیجیان ابلاغ کردند درباره بحث نفوذ دشمن است.

وی درباره این ضرورت‌ها تصریح کرد: تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز و بررسی تهدیدها و آسیب‌های جامعه، رشد علمی کشور که نسبت به سال‌های گذشته 11 برابر میانگین رشد علمی دنیا بوده و در زمینه دفاع که تجریه 8 سال دفاع مقدس را بسیج در کارنامه خود دارد و در سال‌های اخیر صدور تفکر بسیجی در کشورهای مسلمان منطقه هم چون تشکیل حشدالشعبی در عراق، انصارالله در یمن است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، از چالش‌های بزرگ داخل کشور را فاصله طبقاتی و تبعیض بیان داشت و افزود: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب، خدمت‌رسانی به محرومین است و با وجود چالشی که امروز در کشور شاهد هستیم می‌طلبد تا نیروهای انقلابی این چالش را مدیریت کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم در کنار محرومان باشیم نمی‌توانیم چالش بزرگ جامعه را مدیریت کنیم باید به سمت عدالت محوری حرکت کنیم و یکی از رسالت‌های حتمی بسیج، محرومیت‌زدایی است که سپاه با تشکیل قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی در استان‌ها و شهرهای محروم این کار زمین مانده نظام را با اتکا به نیروهای بسیج از زمین بردارد که امیدواریم نجف‌آباد بار دیگر در این عرصه نیز الگو باشد.

سردار سلیمانی هم‌چنین درباره بحث نفوذ نیز بیان کرد: در فرآیند نفوذ دشمن به دنبال تزلزل نظام است تا نگذارد دولت اسلامی و تمدن اسلامی محقق شود هم چنان‌که اکنون انقلاب برای کشورهای اسلامی تبدیل به یک الگو شده و در حال صدور به جهان است و ترس اصلی دشمن از این مقوله است.

به گزارش بسیج، در این مراسم مهدی ساعی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد معرفی و از تلاش‌های حسین آقایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات