فرمانده سپاه روح‌الله گفت: امروز هم که در صحنه اقتصادی دشمن بر ملت ایران تحریم وارد کرده است کارگران ما بایستی دست به دست هم دهند با حضور مسئولین بیش از 3 هزار واحد صنعتی استان را در راستای پیشرفت نظام حرکت دهند.
کد خبر: ۸۷۹۱۹۰۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی عصر امروز در کنگره شهدای کارگری استان مرکزی که با حضور جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس گفت: در این محافل گرد آمده‌ایم تا از شهید و شهادت ومجاهدت و انقلابی بودن تجلیل کنیم.

وی افزود: از خانواده شهدا باید تکریم کنیم که در سخت‌ترین شرایط از عزیزان خود گذشتند تا امنیت را برای ما برقرار کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: این استان در طول تاریخ دفاع مقدس 6200 شهید و 15 هزار جانباز و ایثارگر را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است ولی آمار شهدای استان که تاکنون احصاء کرده‌ایم بیش از این میزان و 7 هزار شهید است که به سهم خود قابل توجه است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی ادامه داد: بخشی از این شهیدان را شهدای کارگری شامل می‌شود. عزیزانی هم که در کنار صنعتگران استان برای حفظ انقلاب فعال بودند.
وی افزود: قشر مهندسین ما همزمان در سه جبهه مبارزه کردند از جمله این عزیزان شهید بختیاری بود که از فرماندهان و شهدای این استان است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: کارگران ما هم سنگرها نقش آفرینی کردند و هم در پشتیبانی از جبهه‌ها نقش‌آفرین بودند؛ از جمله این صنایع هپکو است که امروز نیز کارگران استان باید به تأسی از شهدای کارگری چرخ هپکو  را به حرکت درآورند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی یادآور شد: در زمان بمباران‌ها نیز کارگران بودند که در زیر بمباران شجاعانه حضوری فعال داشتند و چرخ صنعت را به گردش درمی‌آوردند تا به پشتیبانی از جبهه‌ها بپردازند.

وی افزود: بیش از 70 درصد پروژه‌های مهم در دوران دفاع مقدس توسط صنایع استان مرکزی صورت گرفت از جمله پل های خیبری.

فرمانده سپاه روح‌الله در پایان خاطرنشان کرد: امروز هم که در صحنه اقتصادی دشمن بر ملت ایران تحریم وارد کرده است کارگران ما بایستی دست به دست هم دهند با حضور مسئولین بیش از 3 هزار واحد صنعتی استان را در راستای پیشرفت نظام حرکت دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات