نشست فصلی هیئت یاوران ولایت با حضور سرهنگ علیزاده جانشین سپاه سلماس و فرماندهان و شورای حوزه ها وسرگروهها و مربیان پایگاه ها در کانون بسیج سپاه سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۸۶۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جانشین سپاه سلماس در این نشسست گفتنداز نمونه کارهای استکبار جهانی جنگ هشت ساله و جنگ های قومیتی بود .خوشبختانه بسیج امروزه مهم ترین عامل وحدت در جمهوری اسلامنی ایران می باشد بسیج بعنوان لشگر انقلاب در همه عرصه ها می باشد.

وی افزود: هدف دشمن گمراه نمودن مردم و قرار دادن مردم در مقابل نظام است که در این مورد می توان به حادثه 9دی اشاره نموده و گفتند انقلاب اسلامی ایران قلب تپنده اسلام است و دشمن از این پیشرفت و انسجام نظام جمهوری اسلامی خرسند نبوده و نخواهد بود و مانباید هیچگاه 9دی را فراموش کنیم.

سرهنگ محمد علیزاده خاطر نشان کردند:ما باید در باز خوانی 9دی پیش قدم باشیم که این روز آبی بود بر آتش فتنه و نمایش عظمت و شکوه ملت ایران بر تکلیف دینی و داشتن بصیرت مردم و حمایت همه جانبه مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق مردم با آرمانهای انقلاب وامام (ره) بود .

همچنین وی تصریح کرد:وظیفه ما بسیجیان مقابله با جنگ اقتصادیو فرهنگی می باشد و باید ایفای نقش کرده و باید تاکتیک های دشمن را نقش بر آب نماییم.

ارسال نظرات