خبرهای داغ:
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب؛

کاهش سن اعتیاد، زنگ خطری برای جامعه/ باورهای غلط و فقر از دلایل افزایش اعتیاد است

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: سن گرایش به اعتیاد و استفاده از مواد مخدر در انواع مختلف، متاسفانه کاهش یافته که این یک زنگ خطر است و باید در راستای مقابله با آنها گام برداریم.
کد خبر: ۸۷۹۱۸۵۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سهراب حیدری در همایش دهیاران میاندوآب با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا با اعتیاد و گسترش آن در جامعه مبارزه کنیم، اظهار کرد: اعتیاد و گرایش به سمت مواد مخدر یکی از مهم ترین مسائل و معضلات اجتماعی است که همت همگانی را برای مقابله با آن می طلبد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به اینکه متاسفانه امروزه علاوه بر مردان، افزایش اعتیاد در بین بانوان نیز به چشم می خورد، افزود: از سوی دیگر سن گرایش به اعتیاد و استفاده از مواد مخدر در انواع مختلف نیز متاسفانه کاهش یافته که این یک زنگ خطر است.

وی به افزایش استفاده از مواد مخدر صنعتی اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار اعلامی، در سال های گذشته میزان استفاده از مواد مخدر صنعتی کمتر بود ولی امروزه متاسفانه استفاده از مواد مخدر صنعتی شیب تندی گرفته که تبعات به مراتب بیشتری از مواد مخدر سنتی دارد.

حیدری با بیان اینکه همه باید این خطر را که گرایش به سمت مواد مخدر بیشتر می شود، احساس کرده و متوجه باشیم، تصریح کرد: متاسفانه گرایش به سمت اعتیاد در بین افراد باسواد و تحصیل کرده نیز وجود دارد که لازم است همت همگانی برای مبارزه با این انجام انجام گیرد.

ارسال نظرات