حجت السلام محمد رستمی، ضمن تبریک هفته وحدت، اتحاد و یکدلی مسلمانان را مهمترین عامل غلبه بر استکبار عنوان و افزود: پیامبر رحمت و مهربانی از هدیه های الهی است چرا که وحدت را به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۸۷۹۱۸۵۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی، در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری بسیج خاطرنشان کرد: دشمنان از خدا بی خبر با طرح ریزی نقشه های شوم به صورت مخفی و به شکل نرم با تشکیل گروه های تکفیری سعی در براندازی جهان اسلام دارند اما به همت مسلمانان بصیر توطئه های آنان افشا شده و هر چند سعی دارند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند اما با شکست روبرو می شوند.

وی در ادامه افزود: فرخنده میلاد خجسته پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق (ع) فرصت طلایی و کلیدی برای شناسایی و تحقق بسترها و راهکارهای تقویت و تعمیق وحدت و تقریب مذاهب اسلامی است.

حجت السلام محمد رستمی ادامه داد: مسلمانان با همدلی و وحدت و آشنایی کامل از مذاهب اسلامی و عمل به تعالیم قرآن و سنت و عترت می‌توانند در تحقق ندای "اِنَّ هذهِ امتکُم اُمه واحِدَه وَ اَنا ربکُم فَاعبُدون" گام بردارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در پایان به نام گذاری هفته وحدت اشاره کردو افزود: مقام معظم رهبری (دام ظله) نیزدر ادامه راه اندیشه وحدت آفرین امام خمینی(ره) در هر زمان بر اهمیت و ارزش وحدت بین مسلمین تاکید کرده و افزوده: امروز و در شرایط کنونی که دشمن منفعت خود را در تفرقه امت اسلامی دیده و تمام سعی خود را در ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی میان مسلمانان شیعه و سنی به کار بسته است بر همگان روشن گردیده است که این کور دلان نه شیعه اند و نه سنی و تنها خود فروخته هستند.

ارسال نظرات