جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اجرای 61 پروزه محرومیت زدایی درمناطق محروم دهگلان گفت: سپاه استان در زمینه محرومیت زدایی به مناطق محروم بسیار فعال بوده است.
کد خبر: ۸۷۹۱۸۴۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حمزه فلاح جانشین سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه دهگلان گفت:سپاه پاسداران بعد از ایجاد امنیت در کشور، موضوع محرومیت‌زدایی در مناطق محروم کشور را در دستور کار خود قرار داده و تمام توان خود را در این امر به کار بسته است.

 

وی امنیت موجود در کشور را در نتیجه حضور مردم در تمامی صحنه های مختلف عنوان کرد و افزود: امنیت پایداری که در کشور به ویژه در استان های مرزی نظیر کردستان وجود دارد، زمینه آن خود مردم هستند.

فلاح با اشاره به اجرای 61 پروژه محرومیت زدایی در زمینه ساخت مساجد، احداث پل، جاده روستایی و آب شرب که درمناطق محروم دهگلان گفت: سپاه دهگلان در زمینه محرومیت زدایی به مناطق محروم بسیار فعال بوده و توانسته با موفقیت به مردم این مناطق خدمات رسانی کند. 

 

وی با اشاره به کارها و فعالیتهای صورت گرفته توسط سپاه دهگلان در همه زمینه از فرمانده سپاه این شهرستان تقدیر نمود وگفت: تلاش و زحمات شماها ذخیره  آخرت را فراهم کرده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان گفت: بدون شک کسانی که خالصانه و برای خدا  به مردم خصوصا  مردم مناطق محروم کمک می کنند  اجرشان نزد خداوند بسیار عظیم است که سپاه دهگلان دراین امر خیر  تلاش چشمگیر داشته است. 
 
ارسال نظرات