طی مراسمی و با حضور حضور جانشین سپاه بیت المقدس کردستان
طی مراسمی آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان هگلان برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۹۱۸۳۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه دهگلان پیش از ظهر امروز با حضور جانشین سپاه بیت المقدس کردستان ،مسئولین شهرستانی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان و نیروهای نظامی وانتظامی  در سالن اجتماعات کانوان شهید مطهری دهگلان برگزار شد.


در این مراسم سرهنگ ورمقانی فرمانده سابق سپاه شهرستان دهگلان ضمن تشکر وقدردانی از فعالیت شبانه روزی نیروهای پایور ناحیه و بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی  با تلاش بی وقفه وبا تمام توان در خدمت روستاهای محروم شهرستان بوده وخدماتی در خور شان محرومان به مردم ارائه داده است.

وی با اشاره به 61 پروزه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی سپاه دهگلان گفت:با توجه اعتبار کم این پروژه در مناطق محروم به بهره برداری رسیده اند.
 
درادامه امام جمعه دهگلان ضمن تشکر از فعالیتهای سپاه دهگلان در همه زمینه های خصوصا درزمینه محرومیت زدایی گفت:  مردم شهرستان دهگلان شایسته خدمتگزاری  هستند و مسولان درخدمت به این مردم ولایت مدار نباید کوتاهی کنند.
 
فرمانداردهگلان نیز در این مراسم با اشاره به اجرای 61 پروزه محرومیت زدایی در زمینه ساخت مساجد، احداث پل، جاده روستایی و آب شرب که درمناطق محروم دهگلان گفت: سپاه دهگلان در زمینه محرومیت زدایی به مناطق محروم بسیار فعال بوده و توانسته با موفقیت به مردم این مناطق خدمات رسانی کند. 
 
در پایان مراسم محمد رضا حیدری فرمانده جدید سپاه شهرستان دهگلان از مسئولن شهرستان دهگلان خواست تا درهمه زمینه ها با سپاه دهگلان تعامل و همکاری داشته باشند تا بتواند باهمکاری یکدیگر به مردم این شهرستان خدمات ارائه دهند.

 

 وی افزود: همانطوری این  مسئولیت سنگین وامانت بزرگ به من سپرده شده است در خدمت به مردم این شهرستان ومناطق محرم تلاش خواهم نمود.

 

در پایان مراسم از زحمات 2 ساله سرهنگ حسین ورمقانی تقدیر و سرهنگ  محمد رضا حیدری به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان دهگلان معرفی شد.

 

 


 
 
ارسال نظرات