خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه بیش از دو هزار دانشجو تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: کمیته‌ امداد خدمات و فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تحصیل دانشجویان تحت پوشش انجام می‌دهد تا آن ها به مقاطع بالاتر تحصیلی راه یافته و به درجات علمی دست یابند.
کد خبر: ۸۷۹۱۸۰۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسین دشتی ادامه داد: دانشجویان تحت حمایت در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های دولتی، آزاد، شبانه و غیرانتفاعی مشغول به تحصیل هستند.

وي با بیان اینکه حوزه فرهنگی کمیته امداد برنامه‌های خاصی را برای ارتقای سطح تحصیلی و علمی دانشجویان در دستور کار خود قرار داده، اظهار کرد: پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و برگزاری کارگاه‌های مشاوره تحصیلی از جمله خدمات این نهاد به دانشجویان است که به صورت مستمر برای آن ها برگزار می‌شود.

دشتی با تاكيد به اينكه ارائه خدمات فرهنگی به دانشجویان از شاخص‌ترین برنامه‌ها و خدمات این نهاد است، بيان داشت: اجرای فعالیت‌های فرهنگی، برگزاری کارگاه‌های تقویتی، برگزاری دوره‌های آموزشی و اردوهای منطقه‌ای از مهمترین خدمات فرهنگی ارائه شده به دانشجویان تحت حمایت است.

وي خاطرنشان كرد: رابطان فرهنگی نیز که به صورت افتخاری با کمیته امداد همکاری دارند، نقش بسزایی در پیگیری امور تحصیلی و مشاوره گروهی ایفا می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته‌ امداد با پرداخت هزینه‌های فرهنگی و تحصیلی درصدد است تا علاوه بر توانمندسازی دانشجویان تحت حمایت و خانواده‌های آن ها، آینده‌ای سرشار از امید و پیشرفت را برای منطقه رقم زند، تصریح کرد: اکنون شاهد هستیم بسیاری از دانشجویان فارغ التحصیل تحت حمایت این نهاد به موفقیت های بسیاری در زندگی خود رسیده اند.

وی ارائه خدمات مشاوره شغلی، هزینه های درمانی و اعطای وام تحصیلی را از دیگر خدمات کمیته امداد به دانشجویان تحت پوشش برشمرد و گفت: کمیته امداد به منظور توانمندسازی اقتصادی و رسیدن به استقلال مالی فرزندان مددجو به دانشجویان فارغ التحصیل وام قرض الحسنه اشتغال پرداخت می کند.

دشتی تاکید کرد: این خدمات با هدف توانمند سازی فکری و فرهنگی افراد تحـت پوشش و ارتقاء کرامت انسـانی و عزت نفس خانواده ها و ایجاد نشاط اجتماعی ارائه می شود و تاکنون نتایج مطلوبی را در بر داشته است.

وي اظهار داشت: 94 نخبه در زمینه های قرآنی،علمی،اختراع و ورزشی تحت حمایت کميته امداد استان قرار دارند که از این تعداد 35 نفر دانش آموز و 59 دانشجو و طلبه هستند.

ارسال نظرات