فرمانده مرکز بهداری رزمی غرب نیروی زمینی سپاه از ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به 4 هزار و 321 نفر در نخستین روز از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در باتک شهرستان سرباز خبر داد
کد خبر: ۸۷۹۱۶۹۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
علی‌صفر بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان اظهار کرد: بیست ودومین بیمارستان رزمی امام حسین (ع) کرمانشاه وابسته به مرکز بهداری غرب نیروی زمینی سپاه از 22آذرماه به مدت 7روز فعالیت خود را در بخش راسک از توابع شهرستان سرباز آغاز کرد.
وی افزود:لایه اتوبوسی به استعداد کادر تخصصی و امکانات، خدمات درمانی مختلف در رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی شامل جراحی عمومی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی ( Ent )، داخلی، عفونی، مغز و اعصاب، رادیولوژی و سونوگرافی، طب فیزیکی و توانبخشی، بیهوشی و ICU، دندانپزشکی، زنان و زایمان، چشم پزشکی، داروسازی 2 نفر، قلب و عروق، اطفال، پوست و مو، پزشکان عمومی و تریاژ بیماران و اپتومتریست با رعایت کامل اصول طرح انطباق مددجویان ارائه می‌کند.

فرمانده مرکز بهداری رزمی غرب نیروی زمینی سپاه در زمینه امکانات پرتابل و خدمات درمانی و بهداشتی در این بیمارستان، گفت: اتوبوس آمبولانس‌های سیار مجهز به اورژانس 6 تخته، 2 واحد اتاق عمل و ریکاوری، رادیولوژی، آزمایشگاه و دندانپزشکی با 4 یونیت و بخش بستری 32 تخته است.

این مسؤول ادامه داد: دستگاه‌های اکو کاردیوگرافی، نوار قلب، نوار عصب و عضله، سونوگرافی، آندوسکوپی و اکسیژن ساز و OPG که برای نخستین‌بار در بیمارستان صحرایی بکارگیری شده از دیگر خدمات است.

وی از داروخانه کامل و مجهز مخصوص بیماران سرپائی و بیمارستانی خبر داد و افزود: تعیین نمره عینک و تامین و آمادگی توزیع رایگان 700 فریم عینک طبی نیز در این بیمارستان‌ها انجام می‌شود.

فرمانده مرکز بهداری رزمی غرب نیروی زمینی سپاه گفت: واحد سیار خودروئی آموزش بهداشت، 10 روز قبل از شروع رزمایش اقدام به طرح غرلبالگری و شناسائی بیماری‌های شایع در سطح خانواده‌ها و دانش آموزان مدارس منطقه کرده است.

بخشی بیان کرد: تهیه و توزیع  5000 نسخه بروشورهای تخصصی و 2000 بسته بهداشتی و 1000 بسته فرهنگی مخصوص دانش آموزان نیز در این بیمارستان‌ انجام شده است.

وی از درمان و ارائه خدمات بهداشتی به 4 هزار و 321 نفر در روز نخست راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در باتک شهرستان سرباز خبر داد.
ارسال نظرات