مسئولین به جای پرداختن به آمارهای متناقض و گفتن دروغ های شاخ دار توجه به مشکلات مردم داشته باشند و حداقل درصدی از گفته های خودشان را در شهرستان اجرا نمایند.
کد خبر: ۸۷۹۱۶۹۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛، جلسه گام دوم مثلث توسعه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی شهرستان عنبرآباد در محل فرمانداری  با حضور استاندار و مسئولین برگزار گردید تا اقداماتی که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان صورت گرفته است مورد بررسی قرار بگیرد.

فرماندار عنبرآباد در این جلسه گفت : سهم مثلت توسعه برای شهرستان شامل ۵۲ تفاهم نامه با ۶۴۹میلیارتومان که ۱۴۹میلیارد تومان آن صددرصد اجرایی و برای ۱۴۵۲نفر در بخش خصوصی مشغول به کار شده اند و از طرح های اجرا شده در شهرستان می توان از اجرای پرورش شترمرغ ، مزرعه پرورش مرغ ، کارخانه شیر ،کارخانه کیک و کلوچه و کارخانه تولید نخ و جعبه پلاستیکی نام برد.

فرماندار عنبرآباد گفت : زمانی که ما آمدیم کارخانه های رب شهرستان از یک کارخانه ها به ۵کارخانه رسید که دیگر گوجه کشاورز نمی ماند.

خبرنگار ما طی مصاحبه ای با مردم عدم اجرای این  طرح ها که به گفته فرماندار  افتتاح شده اند را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

توکلی شهروند عنبرآبادی گفت: در طی چند سال اخیر فقط یک کارخانه رب در عنبرآباد افتتاح شده است در حالی که فرماندار می گوید الان پنج کارخانه رب در شهرستان موجود است پس بقیه کارخانه ها کجا هستند که برای ما کشاورزان قابل مشاهده نیستند.

احمدیوسفی شهروند دیگر می گوید: کارخانه نیلی صنعت مربوط به دوره قبل از فرماندار می باشد پس چطور می توان گفت این کارخانه در این چند سال درست شده است.

گفتنی است در جلسه شب گذشته گفته شده در شهرستان عنبرآباد برای ۱۴۵۲نفر شغل ایجاد شده است که این جای سوال دارد مگر چند طرح در شهرستان افتتاح شده و به بهره برداری رسده است که مسئولین می گویند ۱۴۵۲نفر اشتغال زایی ایجاد شده است.

امیدواریم مسئولین به جای پرداختن به آمارهای متناقض در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی قدم برداشته زیرا که پشت میز نشستن و آمار متناقض دادن مشکلی از مردم را حل نمی کند.

در انتهای جلسه یک جانباز هشت ساله دفاع مقدس از استاندار کرمان دو دقیقه وقت برای صحبت کردن خواست که به او وقت داده نشد.

ارسال نظرات