خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن را بترسانید تا دست به جنایت نزند/ پشتوانه رزمایش ها، مخترعین و پژوهشگران هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پشتوانه مانورها و رزمایش ها کسانی هستند که امکانات را فراهم می کنند و مخترعین، پژوهشگران و محققینی هستند که کار آنان از جهاد رو در رو با دشمن مهم تر است.
کد خبر: ۸۷۹۱۶۷۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه دفاعی استان اظهار داشت: فرمایشات رهبر انقلاب از لحاظ عقلی، شرعی و علمی برای همه ما حجت و قانون است. و حرف های دیگران در حاشیه است.

وی عنوان کرد: خدا دشمن هیچ کس نیست . خداوند متعال خالق انسان ها است و بنده ی خود را بسیار دوست دارد و تنها کفر و ظلم انسان را دوست ندارد.

عبادی ابراز داشت: اصل مکتب اسلام بر اساس دوستی است و دشمنی جنبه عارضی دارد. دشمنی تنها وقتی حجاب و مانعی بین محق و محقوق در آید؛ آن را از پیش روی بر می دارد.

وی متذکر شد: اگر شما توان ، قدرت و دانش داشته باشید در نتیجه دشمن نمی تواند به جنایت های بی شمار دست بزند . این کار شما یک دوستی غیر مستقیم با مراکز فتنه است و گناهانی که شما با آمادگی خودتان جلوی آن را می گیرید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بخش عظیمی از گناهان و جنایت های صدام و حزب بعث در نتیجه فرماندهی نالایق بنی صدر بود. زیرا بنی صدر بهترین خدمتی که می توانست به دشمن بکند این بود که یک مانوری بر علیه لشکریان دشمن می داد تا مردم مسلمان هشت سال درگیر جنگ نمی شدند و خرمشهر به خونین شهر تبدیل نمی شد.

وی ادامه داد: حتی کشتن ظالم و قصاص بر قتل و جنگ با مهاجم این در مکتب ما دوستی است و به معنی نجات انسانها است. قصاص دشمنی نیست بلکه دوستی است.

عبادی خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند مرگ بر صدام دعای خیری برای او است زیرا او هر روز زودتر بمیرد پرونده جنایات او کمتر می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این نشان از ظرافت مکتب اسلام است و در قرآن کریم داریم که دشمنان خود را بترسانید تا دست به جنایت نزنند .

وی اظهار کرد: در رزمایش ها و مانورها گاهی حادثه بوجود می آید و کسانی به شهادت می رسند . شهیدی که در مانور جانش را از دست می دهد مقام آن بالاتر از شهیدی است که در میدان رو در رو با دشمن به شهادت برسد. این بر اساس آیات قرآن و تحلیل عقلی و نقلی است.

عبادی تاکید کرد: کسانی نیز از جهادگران جلوتر هستند و پشتوانه مانور کسانی هستند که امکانات را فراهم می کنند و مخترعین، پژوهشگران و محققینی هستند که کار آنان از جهاد رو در رو با دشمن مهم تر است.

وی اضافه کرد: امروز در دنیا مسابقه علم ، تکنیک و صنعت است و کاش علم به دست نا اهلان و بی خردان، ستمگران و سرمایه داران نمی افتاد و از علم به نفع احسن و مطلقا برای بشریت و انسان های مستضعف بهره گرفته می شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها