خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی(ع) نهبندان گفت: استفاده بسیجیان به صورت رایگان از اینترنت و حضور گسترده بسیجیان در فضاهای مجازی، اینترنت و ایجاد فضای مثبت فرهنگی در فضاهای مجازی از اهداف راه اندازی این کافی نت است.
کد خبر: ۸۷۹۱۶۵۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علیرضایی فرمانده پایگاه درباره راه اندازی این کافی نت اظهار داشت : این مرکز به منظور ارائه خدمات اینترنتی و به منظور بهره مندی جوانان از اطلاعات روز دنیا و استفاده مناسب بسیجیان از کافی نت بهره برداری شده است.

وی در خصوص اهداف راه اندازی کافی نت عنوان کرد: این کافی نت با توجه به ابلاغ سازمان بسیج و جهت استفاده بسیجیان به صورت رایگان از اینترنت و حضور گسترده بسیجیان در فضاهای مجازی، اینترنت و ایجاد فضای مثبت فرهنگی در فضاهای مجازی از اهداف راه اندازی این کافی نت است.
علیرضایی با تشکر از فرماندهی و شورای اجرایی ناحیه نهبندان گفت :امروزه فضای مجازی در دنیا گسترش پیدا کرده است و روز به روز استفاده از آن در حال افزایش است. راه اندازي این کافی نت توسط بسیج بسیار مهم و با ارزش است چرا که فضای قابل اطميناني برای نسل جوان آماده شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به این تعبیر رهبر معظم انقلاب، که ما امروز در یک سونامی اطلاعات قرار داریم، پاسداری از مرزهای فکری،  اعتقادی و فرهنگی را وظیفه اصلی دانست و افزود: یکی از بسترهایی که در آن می‌توانیم برای رساندن پیام خودمان و مقابله با پیام‌های مخالفین و دشمنان انقلاب و اسلام و دشمنان عقاید بحق انقلاب اسلامی در جهان امروز بهره بگیریم، عرصه‌ی مجازی است.

وی گفت : شبکه اطلاع رسانی " شباب" یک بستر ارتباطی امن و پایدار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها