خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید کشور در دانشگاه بیرجند:

باید زیر ساخت های تمدن اسلامی فرهنگی باشد/ امریکا در برجام از پشت به دولت خنجر زد

مسئول بسیج اساتید کشوربا بیان اینکه امریکا در بحث برجام از پشت به دولت خنجر زد، گفت: هدف انقلاب اسلامی تبدیل شدن آن به قدرت بین المللی وتمدن اسلامی است و باید ایده ها ، سیاست ها و برنامه های ما فرهنگی باشد.
کد خبر: ۸۷۹۱۶۵۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سهراب صلاحی  صبح امروز در افتتاحیه کارگاه سه روزه فرهنگ نگاری در جمع بسیجیان اساتید سراسر استان خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند  اظهارداشت: وظیفه اساتید ارزشی است که پیوست فرهنگی را بنویسند.

مسئول بسیج اساتید کشور با بیان اینکه امروز شبکه فرماندهان جنگ نرم را بسیجان فرهنگی راه اندازی کردند که در جهان بی ثابقه است، گفت: بسیج جمعیتی مردمی است که توانمندیهای مردمی را برای پیش برد انقلاب فرماندهی می کند وهر کجا کاری در انقلاب برروی زمین مانده باشدبسیج آن را دنبال می کند.

 باید علم، اقتصاد و نظام ما باید فرهنگی باشد

وی با تاکید بر اینکه علم، اقتصاد، نظام ما باید فرهنگی باشد، گفت: فرهنگ یعنی سبک زندگی اسلامی است و تمدنی که ما می خواهیم مستقر کنیم باید تمدنی باشد که زیر ساخت آن فرهنگ باشد.

 صلاحی با تاکید بر اینکه عده ایی می گویند که تمدن نسبی است وما انقلاب کردیم که مسئولین ما مسلمان باشند، گفت: این یک نظر رایج است  ومی گویند تابوی شکست مذاکره با آمریکا شکسه شد.

وی با بیان اینکه هر حرکتی که در غرب انجام می شود اقتصاد محور است، گفت: فرهنگ یعنی سبک زندگی  که باید چاره اندیشی بیشتری برای نهادینه کردن این فرهنگ صورت گیرد.

صلاحی با بیان اینکه ما تمدنی که در نظام اسلامی دنبال می کنیم باید زیرساخت های آن فرهنگی باشد، افزود: علم ، اقتصاد و فرهنگ ما حتی باید فرهنگی باشد چرا که ما به دنبال یک تمدن بزرگ اسلامی هستیم .

دنیا و تاریخ برپایه دو پرچم طاغوت و ولایت خدا بنا نهاده شده است

وی ادامه داد: امروز تمدن بر مبنای فلسفی است و تمدن غالب امروز یعنی به دنبال 100سال آینده بیشتر نیست دنیا محلی برای کشت است و لباس عوض می کند ودر دنیا و تاریخ هم دو پرچم طاغوت و ولایت بیشتر نیست  یا شخص ولایت الهی را می پذیرد یا بنده شیطان می شود.

وی با بیان اینکه در معرفت شناسی ما تاریخ و تجربه را قبول داریم و بالاتر ازآن را عقل می دانیم، افزود: منابع معرفتی ما با منابع معرفتی غرب متفاوت است غرب اساسا نگاهش به زمین است ولی نگاه شرق یک نگاه آسمانی می باشد.

درجنگ جهانی اول آمریکا نماینده دموکراسی در جهان را تبلیغ می کرد و انگلیس نماینده اشرافی گری را

  مسئول بسیج اساتید کشور با تاکید بر اینکه برنامه های توسعه غرب در همه جهات با شکست مواجعه شده است، گفت: جنگ جهانی اول یعنی بن بست فرهنگ غرب که آمریکا نماینده دموکراسی در جهان را تبلیغ می کرد و انگلیس نماینده اشرافی گری را.

 وی با اشاره به اینکه گسل تمدن غرب علیه جمهوری اسلامی شیعه انگلیسی است، افزود: امریکا و انگلیس و غرب بعد از جنگ جهانی اول از نظریه ایدئولوژی به فرهنگ روی آورد.

نگاه دنیای غرب مادی و نگاه دنیای شرق اسمانی است

وی با اشاره به اینکه کسانی که 5کشور جهان به کشورهایی که انرژی هسته ای نداشتند گفتند ما به شما هسته ایی می دهیم به شرط اینکه شما سلاح هسته ایی نداشته باشید، افزود: آنها به دنبال این بودند که تنها خود سلاح هسته ایی داشته باشند.

صلاحی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب نه تنها در بحث هسته ایی به ایران کمک نکردند بلکه تمام امکانا هسته ایی حتی چوب نیروگاه هسته ایی را در دریای بوشهر انداختند.

وی تاکید کرد: مشکل دنیای غرب این است که نگاهش به زمین است که همین موضوع امریکا را به زمین می زنداگر سود انگاری باشد دعوا هم شروع خواهد شد .

این مقام مسئول در بسیج اساتید با بیان اینکه  8جنگ صلیبی در بین مسلمانان و مسیحیان رخ داد ، عنوا کرد: مسلمانان در 7جنگ به پیروزی دست یافتند و تنها در یک جنگ شکست خوردند.

 وی با اشاره به جنگ ایران و عراق افزود: در تمام دنیا دشمنی مثل ایران و عراق پیدا نشد که بعد از دشمنی و جنگ هشت ساله در حال حاضر دوستی های خوبی داشته باشند  که این برگرفته از تمدن و تفکر اسلامی است که نگاهش آسمانی و زیر پرچم ولایت خدا قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ما در جنگ هشت سال دفاع مقدس 60هزار اسیر عراقی داشتیم ، افزود: بعد از آن و آزادی اسراء ما حتی یک نفر هم نداشتیم اه از رفتار ما در دنیا شاکی باشد وبگوید اسرای عراقی را در ایران شکنجه میکنند.

کشته شدن بیش از 500دانشمند عراقی توسط امریکای ها

صلاحی با تاکید بر اینکه امریکا نماینده فرهنگ غرب است، ادامه داد:امریکایی ها بیش از 500دانشمند عراقی را در کشتند و شهر بابل آن را با خاک یکسا ن کردند وکتابخانه ملی این کشور را با فسفر سفید با خاک یکسان کردند که نشان از فرهنگ قلدری و خود پرستی امریکایی ها دارد.

هزینه 82میلیارد دلاری امریکا برای ماندن در عراق

وی بااشاره به اینکه دولت امریکا ازمردم این کشور مالیات گرفت آمدند عراق تا ایران را تضعیف و امنیت اسرائیل را در منطقه تضمین کنند، عنوان کرد: 82میلیارد در عراق هزینه کنند و 100سال در عراق بمانند و بر همین اساس طرح خاورمیانه بزرگ  وتسلط بر کشور ها و تجزیه کشور ها را مطرح کردند.

دشمنان انقلاب اسلامی نیز در فتنه 88 به قدرت رهبری انقلاب اسلامی اذعان کردند

مسئول اساتید کشور گفت: امریکایی ها به دنبال تسلط بر کشور ها و اشاعه فرهنگ خود در دنیا هستند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ایی و تحریم های دشمن بخصوص امریکا تاکید کرد: دشمن هیچ گاه حتی یک مورد به ما کمک نکرده و نخواهد کرد.

وی با اشاره به فتنه 88 متذکرشد: در فتنه 88  مجموع کشته های ما در 8ماه که بساط فتنه جمع شد به 40 نفر رسید این در حالی بود که قدرت فتنه آن قدر زیاد بود که می توانست 5نظام را هم سرنگون کند که در اینجا حتی دشمنان به قدرت رهبری اذعان کردند.

مدیر جهادی در کنار کارگر است نه سوار شدن برماشین آخرین سیستم که کرد خاکی برآن ننشیند

صلاحی تاکید کرد:  افراد بیکار و دانشجوی تحصیل کرده در کشور زیاد داریم بعد برای شرکت های امریکایی و انگلیسی کاره را بیندازیم.

وی  اظهارداشت: دانشگاه های ما پهباد درست میکنند واین پهباد ها را  به روسیه می فروشیم  تکنولوژی پهباد را تنهاکشور امریکا دارد.

این مقام مسئول در بسیج اساتید با بیان اینکه 7درصد منابع کل جهاد در ایران و لی جمعیت ایران از کل جمعیت جهاد 1درصد می باشد، یادآورشد: در بحث اقتصادی مدیریت جهادی می خواهیم مدیری که در کنار کارگر و کارفرما باشد نه مدیری که با اتومبیل آخرین سیستم از کنار کارگاه تولیدی ردشود این مدیریت جهادی نیست.

مدیریت جهادی یعنی تا وقتی که حتی یک جوان بیکار باشد آن مدیر خواب و استراحت نداشته باشد

وی ادامه داد: مدیریت جهادی یعنی تا وقتی که حتی یک جوان بیکار باشد آن مدیر خواب و استراحت نداشته باشد.

صلاحی تاکیدکرد:  160 هیئت همراه اقتصادی را در کشور می پذیریم اما از منابع و ظرفیت های مردمی و داخلی استفاده نمی کنیم اگر به مردم روی بیاوریم برکت ما دو چندان خواهد شد .

  وی با اشاره به فرماندهی سردار سلیمانی در برابر داعش در کشورهای منطقه عوان کرد: یک مدیر و یک فرمانده مانند سردار سلیمانی 5کشور منطقه را اداره می کند.

امریکا در بحث برجام از پشت به دولت ما خنجر زد

وی با تا کید براینکه هر کجا امریکایی ها رفتند درخت تنفر را برای خود بر جای گذاشتند، گفت: امریکا از پشت به دولت ما خنجر زد دولت را به سمت مذاکره ترغیب کرد ودولت هم گوش به فرمان ولایت نداد که نتیجه آن شکست برجام و تحریم های 10ساله است.

مسئول بسیج اساتید کشور تاکید کرد: اگر مذاکرات هسته ایی پیوست فرهنگی داشت این همه مشکل نداشتیم، گفت: هسته ایی ما زمین گیر شده است دشمن حتی پول نفت ما را نمی گذارد وارد کشورشود و برای نگهداری از پول ایران حتی هزینه نگه داری آن را می گیرند.

وی با بیان اینکه 150نفر از حقوقدانان برای نوشتن 162 صفحه برجام گذاشتند امام ما چقدر از توانمندی های حقوقدانان خود استفاده کردیم، افزود: باید به دولت کمک کنیم و دولت نیز نباید دنبال توجیه خود باشد نباید بگوید ما هرکاری کردیم با اجارزه رهبری انجام دادیم .

وی با تاکید براینکه هدف انقلاب اسلامی تبدیل شدن آن به قدرت بین المللی وتمدن اسلامی است، گفت: باید ایده ها ، سیاست هاو برنامه های ما فرهنگی باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار