رزمایش طرح ترافیکی زمستانی راهداری با حضور اکیپ های راهداری و دستگاه های امداد رسان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۶۴۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: 297 راهدار در قالب 38 اکیپ ثابت و سیار همراه با 235 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش و 52 دستگاه تراکتور از نیمه آذرماه جاری در طرح زمستانی این استان فعال می باشند.

منوچهرسلمان زاده با اعلام اين خبر افزود: شرایط جوی استان چهارمحال وبختیاری و قرارگرفتن در منطقه کوهستانی ضرورت این آمادگی را دو چندان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری که بخش عمده آن کوهستانی و برفگیر است شامل 215 کیلومتر بزرگراه، یکهزار و 136 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 2 هزار و 381 کیلومتر راه روستایی است.که با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته نیروهای راهداری استان آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به مسافران در کنار سایر دستگاه‌های امدادی مانند پلیس راه، هلال‌احمر، مدیریت بحران و اورژانس را دارند.

گفتنی است: محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری که بخش عمده آن کوهستانی و برفگیر است، شامل 215 کیلومتر بزرگراه، یکهزار و 136 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 2 هزار و 381 کیلومتر راه روستایی است.

ارسال نظرات