ماموران پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری موفق به کشف یک فقره زمین خواری به ارزش یك میلیارد ریال در بخش "شیدای" روستای "یانچشمه" شدند.
کد خبر: ۸۷۹۱۶۳۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار غلامعباس غلامزاده گفت: در پی خبر واصله از اداره منابع طبیعی استان مبنی بر تصرف غیرقانونی سه هزار متر مربع از اراضی ملی توسط یکی از روستائیان روستای "یانچشمه" بخش "شیدای" از توابع شهرستان "بن"، بلافاصله اقدامات مقتضی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس این گزارش ضمن هماهنگی با مقام قضائی، پس از دعوت کارشناس متخصصو بازدید از این محلدر جانمایی نقشه ترسیمی با نقشه اجرایی پلاک مشخصشد، از کل اراضی تحت تملک متهم، 3 هزار مترمربع به ارزش یك میلیارد ریال جزء اراضی ملی است.

وی، خاطرنشان کرد: با اثبات جرم تصرف عدوانی املاک ملی برای این متهم، نامبرده دستگیر و در برابر دلایل و مدارک کارشناسی لب به سخن گشود و به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

به گزارش بسیج، روستای یانچشمه با تعداد 2200 نفر سکنه، از روستاهای پرجمعیت استان و در فاصله 35 کیلومتری شهرکرد، مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

ارسال نظرات