واکنش مرادیان به نامزد شدن "فروشنده" برای گولدن گلوب در گفتگو با «بسیج»:

نامزدی فیلم فروشنده به مسائل پشت پرده برمی‎گردد/این جایزه تاثیری در سینمای ایران ندارد/در کشورمان همه آزادند بجز حزب اللهی‎ها

کارگردان و مستند ساز کشورمان گفت: فروشنده تقریبا به زعم همه کسانی که فیلم های فرهادی را دنبال کردند ضعیف ترین فیلم او است.
کد خبر: ۸۷۹۱۶۱۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

داود مرادیان کارگردان و مستند ساز کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: وقتی غربی ها آنقدر برای خود و عقایدشان ارزش قائل هستند که به فیلم ضد ایرانی «آرگو» اسکار می دهند چیز عجیبی نیست که به فیلم « فروشنده» تا این حد بها بدهند.

وی افزود: فروشنده تقریبا به زعم همه کسانی که فیلم های فرهادی را دنبال کردند ضعیف ترین فیلم او است. اینکه این فیلم نامزد گولدن گلوب می شود حالا یا اینکه در تعارفات پخش کننده جهانیشان مانده اند یا اینکه همان پشت پرده قصه مزخرف فیلم و بحث بی غیرتی و خوک و گاو و آن همه توهینی که در فیلم وجود دارد است.

کارگردان و مستند ساز کشورمان تصریح کرد: حالا باید دید گولدن گلوب چه اهمیتی دارد؟ چیز مهمی نیست مثلا این جایزه را هم گرفت چه اتفاقی در سینمای ما می افتد؟ وضع معاش عوامل سینمایی در سینمای ما بهتر می شود؟ آیا مخاطب سینمای ما بیشتر می شود؟ نه هیچ تاثیری برای سینمای ما ندارد.

مرادیان اظهار داشت: کلا کشورمان فیلم با مضمون ارزشی و حزب اللهی ساختن سخت تر است، حتی از طرف خود بچه های ارزشی هم سرزنش می شود، چون واقعا سر در گم هستند و نمی دانند چه کار باید کنند؟ هر کسی که در این سینما حزب اللهی بوده و فیلم ساخته دقیقا همان جمله سید مرتضی آوینی شامل حالش شده که می گوید «در جمهوری اسلامی همه آزادند الّا حزب اللهی ها». این یک حقیقت است. در حالی که اگر الان کسی بخواهد فیلمی با مضمون معارض با انقلاب بسازد حمایت می شود و حتی وام هم به او می دهند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار