خبرهای داغ:
در تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) برگزار شد؛

دیدار کارکنان تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) قم با آیت الله سید احمد خاتمی

همزمان با ایام فرخنده آغاز ولایت و امامت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، پایوران و سربازان تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) میزبان امام جمعه ی موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله سید احمد خاتمی بودند.
کد خبر: ۸۷۹۱۵۸۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
جلسه دیدار کارکنان تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) با حضرت آیت الله سید احمد خاتمی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با ایام فرخنده آغاز ولایت و امامت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، پایوران و سربازان تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) میزبان امام جمعه ی موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله سید احمد خاتمی بودند.

ایت الله خاتمی در سخنان خود با تجلیل از راهپیمایی اربعین که منبعث از عشق مردم به خدا و اهلبیت بود را سرمایه ی بسیار عظیمی دانست و با توجه به تلاش دشمن در جهت فروپاشندن اعتقادات مردم برای ماندگاری و تداوم این احساسات مقدس، تحکیم باور های اعتقادی را توصیه نمود.

وی به بارنشستن بذر انقلاب اسلامی و تداوم 37 ساله آن را مدیون باور داشتن امام و مقام معظم رهبری به وعده های الهی عنوان کرد و افزود: از سرمایه های عظیمی که امام و مقام معظم رهبری داشته و دارند و بدین جهت از تهدید های دشمن حراسی نداشته و ندارند، باور با تمام وجود به اینکه اگر شما با خدا باشید حتما خدا با شماست و شما را یاری خواهد کرد ان تنصروا الله ینصرکم. باور با تمام وجود به اینکه انّ الله یدافع عن الذین آمنوا از ویژگی های بارز امامین انقلاب است.

ایت الله خاتمی شناخت حجت شرعی که امروز پیروی از بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه و جانشین ایشان ولی فقیه است طریق عدم انحراف از خط مستقیم برشمرد و افزود: خدا رحمت کند مرحوم ایت الله بهشتی که فرمودند:«مثل انقلاب ما مثل قطار است در هر ایستگاهی عده ای پیاده می شوند».

جلسه دیدار کارکنان تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) با حضرت آیت الله سید احمد خاتمی

سخنران این جلسه، کمونیستها، منافقین، لیبرالها و اکثر فتنه گران را به عنوان افراد بدبختی که از قطار انقلاب پیاده شده اند معرفی کرد.

امام جمعه موقت تهران در پایان، زمان شناس بودن گروه سایبری سپاه را از امتیازات برجسته ی این نهاد عنوان کرد و هدف بیگانگان که اکنون فضای مجازی کشور ما را در دست گرفته اند، تغییر فرهنگ و شخم زدن دین در کشور برشمرد و با یادآوری سخن مقام معظم رهبری که «فضای مجازی قتلگاه جوانان ما شده است» روحانیون و مسئولان دست اندرکار را به توجه هرچه بیشتر به گریز از تهدیدات و استفاده ی بهینه از فرصت فضای مجازی توصیه نمود.

ارسال نظرات