خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه قم گفت: قم به دلیل وجود با برکت حرم حضرت معصومه(س) و حوزه‌های علمیه باید شاهد تقویت پژوهش‌ها در زمینه علوم انسانی و اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۷۹۱۵۲۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
پژوهش‌ها در زمینه علوم انسانی و اسلامی تقویت شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله عسکر دیرباز در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان قم که ظهر امروز در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به‌ ضرورت توجه ویژه به مبحث پژوهش و فناوری اظهار کرد: امیدواریم بعد از پایان آذرماه به کمک استانداری و تمام دانشگاه‌‌های استان اعم از دولتی و غیردولتی برنامه‌ریزی مشترکی برای هفته پژوهش سال آینده انجام دهیم تا اقدامی بهتر نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فراهم‌‌سازی بستر مناسب برای پژوهشگران از ملزومات به شمار می‌رود افزود: با فراهم کردن بستری مناسب با کمک همه نهادهای علمی و اجرایی استان، شاهد رشد و پیشرفت چشمگیر در زمینه پژوهش و فعالیت بیشتر دانشجویان و اساتید در قالب پژوهش و فناوری هستیم.

رئیس دانشگاه قم با اشاره به حمایت استانداری از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری قم گفت: استاندار قم و معاون سیاسی امنیتی استانداری قم نهایت تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری قم داشته‌اند و فناوران برتر به عنوان نمونه و گلچین از میان فناوران برتر استان انتخاب شده‌اند.

وی جایگاه ویژه استان قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: قم به دلیل حضور با برکت حرم حضرت معصومه(س) و حوزه‌های علمیه باید شاهد تقویت پژوهش‌‌ها در زمینه علوم انسانی و اسلامی باشیم که این مهم نیازمند هم‌افزایی بیشتر نهادها و مسؤولان اجرایی است.

دیرباز خاطرنشان کرد: از زمانی که آقای صادقی به‌عنوان استاندار قم منصوب شد آرامش در استان بیشتر و حاشیه‌‌ها کمتر شده است که این مهم فضایی مناسب برای فناوران و پژوهشگران به وجود آورده، بنابراین لازم است پژوهشگران و فناوران نهایت استفاده را از این فضا داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها