دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد از بازداشت فردی خبر داد که به تهیه و توزیع مشروبات الکلی در این شهرستان اقدام می‌کرده است.
کد خبر: ۸۷۹۱۵۰۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،محمد قیومی دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد درباره نحوه بازداشت عامل تولید و توزیع مشروبات الکلی در این شهرستان گفت: با تکیه بر گزارش‌های واصله از اداره اطلاعات سپاه نظرآباد مبنی بر تولید و فروش مشروبات الکلی توسط فردی که ساکن نظرآباد است دستور جمع‌آوری اطلاعات درباره جزئیات اقدامات فرد مذکور صادر شد که با بررسی‌ها و تایید این گزارش‌ها، پس از دستور قضایی برای بازداشت متهم و بازرسی از منزل وی، ضابطان قضایی وارد عمل شدند.
 
بازداشت عامل تولید و توزیع مشروبات الکلی در نظرآباد 

وی افزود: در عملیات انجام شده علاوه بر بازداشت فرد مذکور در بازرسی از منزل وی 1 گالن 20 لیتری و 2 عدد بطری 1.5 لیتری عرق، 3 بشکه 220 لیتری مشروب الکلی و کشمش آماده تولید به میزان تقریبی 700 لیتر  و 120 بطری خالی به همراه ادوات تولید مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با اشاره به اینکه متهم اقرار کرده از طریق تولید و فروش مشروبات الکلی، ماهانه 7 میلیون تومان درآمد داشته و اقدام به خرید اسب 15 میلیون تومانی و خرید خانه از محل این درآمد کرده است، توضیح داد: وی با قرار قانونی بازداشت و پرونده در دادسرای نظرآباد در دست رسیدگی است.


ارسال نظرات