مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان اشتهارد؛

اجرای طرح ابتکاری گلهای بهشتی در مدارس شهرستان اشتهارد

حکیم زاده گفت: هدف این طرح که از اوایل سال تحصیلی امسال در مدارس شهرستان اشتهارد برگزار میشود، تقویت فعالیت های فوق برنامه و مهم در راستای انسجام بخشی و شناخت و پیشگیری از آسیب های موجود اجتماعی با توجه به وجود شهرک صنعتی ومهاجرت گسترده در بین دانش آموزان می باشد.
کد خبر: ۸۷۹۱۴۲۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  حکیم زاده مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان اشتهارد با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف این طرح که از اوایل سال تحصیلی امسال در مدارس شهرستان اشتهارد برگزار میشود، تقویت فعالیت های فوق برنامه و مهم در راستای انسجام بخشی و شناخت و پیشگیری از آسیب های موجود اجتماعی با توجه به وجود شهرک صنعتی ومهاجرت گسترده در بین دانش آموزان می باشد.

اجرای طرح ابتکاری گلهای بهشتی در مدارس شهرستان اشتهارد 

وی افزود: مقرر شد در طرح گلهای بهشتی با هدف فوق، هر روز یک استاد اعم از طلاب وروحانیون از ساعت 8صبح تا پایان مدرسه و در زنگ های تفریح در بین دانش آموزان حضورداشته و نسبت به ابهامات و شبهات آنان پاسخ دهند.

اجرای طرح ابتکاری گلهای بهشتی در مدارس شهرستان اشتهارد 

حکیم زاده با موفق دانستن این طرح خاطر نشان کرد: در کنار برگزاری طرح موفق گلهای بهشتی، طرح سیر نمایشگاه حجاب وعفاف در نمازخانه مدارس راه اندازی شده است. این طرح در 10مدرسه متوسطه اول و دوم تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد. همچنین هر 45روز، کلاس والدین با موضوعات تربیتی و...برگزار میگردد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار