خبرهای داغ:
فرمانده لشکر عملیاتی 31 عاشورا در یادواره شهدای بخش گوگان آذرشهر با تاکید بر استقامت و پایداری در راه اهداف متعالی انقلاب اسلامی، گفت: باید با الگو قرار دادن شهدا تا جان در بدن داریم حافظ ارزش های والای نظام اسلامی باشیم.
کد خبر: ۸۷۹۱۲۸۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی در امتداد قیام اباعبدالله(ع) است، اظهار داشت: هرکس در خط انقلاب است قطعا در خط امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به مقام و منزلت والای شهیدان، افزود: شهادت مقامی است که همه آزادگان در پی آن بوده اند.

عباسقلی زاده با بیان اینکه شهادت نزدیک ترین مسیر ملحق شدن به خداست، خاطرنشان کرد: علت ارج و مقام شهدا در این است که شهدا با نثار جان خود عامل زنده نگه داشتن دین الهی شده اند.

وی هدف دشمن از طرح و برنامه ریزی های مختلف را در طول تاریخ انقلاب، نابودی نظام اسلامی عنوان و بیان کرد: هدف دشمن در حمایت از گروه های تکفیری و پیش آوردن قضیه برجام نابودی انقلاب اسلامی بوده است.

فرمانده لشکر عملیاتی 31 عاشورا تنها راه عزت دنیوی و اخروی را اطاعت محض از ولایت فقیه دانست و اظهار داشت: ولایت فقیه عامل اصلی حفظ کشور در برابر تهدیدات دشمنان است.

وی شاخص های اصلی وصایای شهدا را حمایت از ولایت و زنده نگه داشتن غیرت دینی دانست.

 

در پایان یادواره شهدای بخش گوگان، از خانواده شهدای این بخش و از پدر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری(حاج رضا عدالت اکبری) تجلیل شد.

ارسال نظرات