خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه کلیبر در جمع مربیان و سرگروه های صالحین این سپاه، بسیج را مزرعه بی حصار خواند و گفت: بسیج وامدار هیچ جناح و گروهی نیست و هر کجا لازم باشد برای انقلاب جانفشانی خواهد کرد و منتظر اجازه سیاستمداران جناحی و حزبی نخواهد بود چراکه بسیج گوش به فرمان ولایت است.
کد خبر: ۸۷۹۱۲۶۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رضاپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بدعهدی های امریکا در مسئله برجام، یادآوری کرد: برخی از مسئولان با صدای بلند و در تریبون مجلس می گفتند که ما برجام را ضمانت می کنیم، پس چه شد که سیاستمداران امریکا به ضمانت شما اعتنا نکردند.

وی اظهار داشت: دوستی با غربی ها و امریکایی ها همچون دوستی با شیطان است و هیچ تضمینی نیست که فکر و اندیشه افراد تحت تاثیر شیطان عوض نشود و آنها را در مقابل انقلاب قرار دهد چراکه برخی ها بودند که خیلی انقلابی بودند ولی روابط با منحرفین آنها را نیز منحرف کرد.

وی داشتن بصیرت را برای مقابله با دشمنان بسیار مهم عنوان و بیان کرد: اینکه بدون توجه به جناحهای سیاسی به دنبال حقیقت بوده و فرمان ولایت را بر همه چیز مقدم داریم، این همان بصیرت است و چنین افرادی به بی راهه نمی روند.

ارسال نظرات