مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد:

متاهلین جوان اولویت اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات

مدیر حج و زیارت گیلان از آغاز ثبت نام اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از امروز، ۲۱ آذر خبر داد و گفت: متاهلین جوان اولویت اعزام هستند.
کد خبر: ۸۷۹۱۲۵۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، از آغاز ثبت نام اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از امروز، ۲۱ آذر خبر داد و اظهار کرد: متاهلین جوان اولویت اعزام هستند.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام عتبات عالیات دانشگاهیان ۲۱ دی ماه جاری است، تصریح کرد: اعزام دانشجویان از اول بهمن ۹۵ آغاز می شود و تا فروردین ۹۶ ادامه دارد. سهمیه اعزام گیلان بعد از ثبت نام و قرعه کشی تعیین خواهد شد.

مدیر حج و زیارت گیلان از اعزام اساتید، کارمندان دانشگاه، دانشجویان مجرد و متاهلین خبر داد و گفت: دانشجويان گیلانی علاقه مند به ثبت نام اعزام به عتبات عاليت با مراجعه به سايت www.labbayk.ir اقدام به نام نويسی كنند.

فعال همچنین از فراهم شدن بسته‌های سفری ۳، ۵، ۷، ۱۰ و ۱۴ روزه برای متقاضیان سفر به عاتبات عالیات خبر داد و خاطرنشان کرد: در سفرهای سه روزه، زائران عتبات عالیات به کربلا، نجف و کاظمین اعزام می‌شوند و قیمت آن حدود ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

 

ارسال نظرات