ماموستا شیرزادی

اجرای عدالت موجب امنیت پایدار و وحدت است

امام جمعه مریوان گفت: با تشریح دین مبین اسلام که همان اجرای عدالت و برابری است امنیت پایدار و وحدت را زنده نگه می داریم.
کد خبر: ۸۷۹۱۱۸۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه شهرستان مریوان در همایش استانی وحدت و امنیت پایدار مردمی در سنندج ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و هفته وحدت گفت: امنیت و آسایش امروز به برکت خون شهدا و مجاهدتهای ایثارگران است .

وی افزود: وظیفه ی اصلی ما تلاش در جهت پایداری وحدت و امنیت است و با تشریح دین مبین اسلام که همان اجرای عدالت و برابری است امنیت پایدار و وحدت را زنده نگه داریم.

وی بیان داشت: افراد جنایتکار که امنیت را سلب می کنند و جان و مال مردم را تهدید می کنند باید سخت مجازات شوند.

امام جمعه مریوان ادامه داد: از دیدگاه قرآن کسی که به دزدی و غارتگری در بیرون و داخل شهر مردم را بترسانند و به جان و مال آنها تجاوز کنند با خداوند و رسولش به جنگ برخواسته اند چرا که تعدی به حریم بندگان خدا با ترساندن و ایجاد وحشت و بر هم زدن امنیت جامعه بشری تعدی به حریم خداوند مخالفت با خواسته پروردگار است.

ماموستا شیرزادی تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموند؛ اگر حرکات و سکنات خواسته یا ناخواسته از هر فردی باشد که موجب تفرقه باشد این حرام شرعی است لذا امنیت و آسایش بندگان خواسته خداوند است و این نشان دهنده اسلام به حقوق انسانهاست.

وی به بحث بیکاری در جامعه اشاره کرد و افزود: از بیکاری بلاها می خیزد و بایستی مسوولین این امر را در نظر داشته باشند و همه مردم و مسئولین باید دست به دست هم دهیم تا امنیت پایدارتر باشد و تدابیر دقیق تری برای رفع معظل بیکاری اندیشیده شود.

ماموستا شیرزادی به زندگی حضرت فاطمه (س) که همواره ساده زیستی را سرلوحه زندگیشان بود و از تجمل گرایی پرهیز می نمودند اشاره و خاطر نشان کرد: در مراحلی که در مقابل مشکلات زندگی کم می اوریم باید به خدا توکل نماییم و از تجمل گرایی و پناه بردن به مدها و الگوهای غرب و شرق دوری کنیم .

.

ارسال نظرات