سردار فلاح در همایش استانی وحدت و امنیت پایدار مردمی
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس پیشرفت و ترقی امروز کشور را نتیجه وحدت عنوان کرد و گفت: مردم فهیم و غیور استان کردستان وحدت را عملا با جان و دل پیاده نموده اند و درکنار همدیگر امروز شاهد عزت و سربلندی آبادانی جامعه هستیم.
کد خبر: ۸۷۹۱۱۶۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حمزه فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در همایش استانی وحدت و امنیت پایدار مردمی که پیش از ظهر امروز با حضور منتفذین،معتمدین از اقشار مختلف مردم در سالن همایش های مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد،گفت: هفته وحدت فرصت و مجالی برای مسلمین در جهت اندیشیدن به گذشته و تفکر درباره آینده است.

وی با بیان اینکه تاکید قرآن کریم بر وحدت و کلام الهی محور وحدت است،افزود: دشمنان اسلام وحدت را برنمی تابند و درجهت اختلاف افکنی و تفرقه هستند و مسئولیت تک تک ما افراد جامعه اسلامی رسالت سنگین آگاه سازی و روشنگری در مقابله با تهاجم همه جانبه دشمن است.

فلاح خاطر نشان کرد: هفته وحدت هفته میثاق با رسول گرامی اسلام(ص) و قرآن کریم و میثاق با مقام معظم رهبری میثاق باشهدا و آرمان های شهدا است که برگرفته از مکتب اسلام است می باشد.

وی گفت:امروز در هفته وحدت که روز همبستگی،همدلی،یکپارچگی امت اسلامی است همه باید با وحدت، مایوس و ناامید کننده دشمنان در جهت برهم زدن این وحدت و همبستگی باشیم.

جانشین فرمانده سپاه کردستان با اشاره به این فرموده پیامبر گرامی اسلام که فرمودند وحدت رحمت است و تفرقه موجب عذاب افزود: پیامبر(ص) محور وحدت است و مسلمین باید از راه ، روش وسیره پیامبر گرامی اسلام درس بگیرند.

وی افزود: میوه وحدت زیبا و ثمره آن همدلی و همبستگی،انسجام و برادری است و دشمنان اسلام که امروز با تمام توان در جهت تفرقه و اختلاف مسلمین جهان هستند این آرزو را به گور خواهند برد.

فلاح تاکید کرد: وحدت حقیقی امت اسلامی برخواسته از ایمان،توحید،معاد و نبوت است.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس در ادامه به عوامل مختلف آسیب های جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: عوامل استعمار و استکبار با برنامه ریزی و غفلت مسلمین میتوانند به امت اسلامی آسیب برسانند.

وی دور شدن از احکام قرآن و راه و سیره پیامبر گرامی اسلام(ص)، دنیاطلبی و بی تقوایی را از دیگر آسیب های جامعه اسلامی و موجب اختلاف و تفرقه عنوان کرد.

وی به رسالت امروز افراد جامعه بویژه اقشار بانفوذ جامعه و مسئولین اشاره و خاطر نشان کرد:رسالت امروز بر دوش ما روشنگری و آگاه سازی جامعه اسلامی بویژه جوانان از ترفندها و توطئه های دشمنان اسلام قرآن و انقلاب است.

سردار فلاح پیشرفت و ترقی امروز کشور را نتیجه وحدت جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم فهیم و غیور استان کردستان وحدت را عملا با جان و دل پیاده نموده اند و درکنار همدیگر امروز شاهد عزت و سربلندی آبادانی جامعه هستیم.

ارسال نظرات