جلسه تخصصی آموزش قرآن کریم مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام صادق (علیه السلام) اردکان یکساله شد .
کد خبر: ۸۷۹۱۱۳۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام صادق (علیه السلام) اردکان ضمن اعلام این خبر گفت : این جلسه به همت این مؤسسه و اداره اوقاف و امور خیریه اردکان از آبان سال گذشته شروع بکار نموده که به بیش از ٣۰ نفر از علاقه مندان به کلام وحی بصورت ابتدایی و تخصصی آموزش داده می شود .

وی افزود : استاد این جلسه محمدحسن حسن زاده از قاریان ممتاز کشوری می باشد که هر جلسه به عشق قرآن، از یزد به اردکان طی مسیر می کند.

دهستانی درخصوص هدف از تشکیل جلسه تخصصی قرآن اظهار داشت : همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند برگزاری چنین جلساتی مقدمه ای برای فهم و تدبر در قرآن کریم است و هدف ما هم در حد توان اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاباست .

وی گفت : یکی از برکات این برنامه راه یابی ۵ نفر از قرآن آموزان این جلسه به نام های مجتبی هاتفی، مهدی شاهدی، سعید معتقدی، محمدجواد حیدری و ابوالفضل نکوییمهر، به طرح ملی استعدادیابی قاریان نوجوان استان می باشد که توسط مؤسسه معرفی و همگی حائز امتیازقبولی در این طرح ملی شدند.

مسئول صادقیه اردکان در ادامه با اشاره به اینکه قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) دو ثقل گرانبهای رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) هیچ موقع از هم جدا نبوده و نیستند اظهار داشت : همانطور که مردم ما به اهل بیت و عترت حضرت رسول(صلی الله علیه و آله و سلم) ارادت خود را نشان داده اند و هزینه می کنند، قرآن را هم غریب نگذارند.

دهستانى با بیان اینکه در آینده چندین برنامهقرآنی دردست اقدام داریم گفت : ان شاءالله بتوانیم قدمی در جهت گسترش هرچه بیشتر فرهنگ والای قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) و در راستای اعتلای این دو ثقل گرانبها برداریم و امید است مورد رضایت خداوند متعال و امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار بگیرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات استاد حسن زاده گفت : تاکنون بخش بیشتری از هزینه های مؤسسه صادقیه اردکان و این جلسه قرآنی توسط خیرین تأمین شده است و تداوم این جلسه همت مضاعف خیرین را می طلبد .

دهستانی افزود : جلسه تخصصی آموزش قرآن کریم بصورت دوهفتگی، شنبه شبها در بقعه متبرکه حوض عباس اردکان برگزار می گردد.

وی گفت : علاقه مندان جهت شرکت و ثبت نام در این جلسه می توانند به دفتر مؤسسه صادقیه واقع در خیابان شهید قانعی کوچه مسجد جامع مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ٣٢٢٢٨٨۴۰ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است مؤسسه قرآن و عترت امام صادق علیه السلام اردکان(صادقیه) از سال ۱٣٩۱ به همت جمعی از جوانان عاشق قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) تأسیس شد و تاکنون نزدیک به ٣۰ محفل قرآنی و مراسمات اهل بیت(علیهم السلام)، ۵۰ جلسه تفسیر نهج البلاغه، ٣۰ جلسه آموزش تخصصی قرآن کریم و آموزش مداحی و هچنین کمک به نیازمندان، برگزاری اردوهای فرهنگی داخل و خارج از استان را در کارنامه فعالیت خود دارد.


ارسال نظرات