عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام : دل بستن به چیزهایی که سرنخ و اختیارش دست ما نیست، خردمندانه نیست ما باید به موضوعاتی دل ببندیم که اختیارش دست خودمان است و به آنها اتکا کینم.
کد خبر: ۸۷۹۱۰۶۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

محمدحسين صفار هرندي عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درگفت و گو با خبرگزاری بسیج با اشاره به فعالیت های خوب و قابل توجه بسیج در چند سال اخیر گفت: ما این روزها زیر هجمه ای از اخبار ناگوار و تلخ هستیم اما وقتی در نمایشگاه دستاوردهای بسیج در روزهای گذشته حضور پیدا کردم خبرهای خوبی را شنیدم که فوق العاده مسرور شدم و انبساط خاطر پیدا کردم .


وی افزود: این نمایشگاه حکایت از پیشرفت، دستاورد، رشد و سلامت بسیج است و این پیشرفت نشان داد حضرت امام (ره) با تاسیس بسیج چه مسیری را پیش پای این مملکت قرار داده اند و قطعا این مسیر، مسیر رستگاری است و هر وقت از این راه غفلت کنیم مطمئنا ضرر خواهیم کرد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تمدید 10 ساله تحریم ها توسط سنای امریکا متذکر شد: دل بستن به چیزهایی که سرنخ و اختیارش دست ما نیست، خردمندانه نخواهد بود ما باید به چیزهایی دل ببندیم که اختیارش دست خودمان است و باید به آنها اتکا کنیم نه به وعده های پوچی که به ما می‎دهند.

صفار هرندي عنوان کرد: بنده اتکا به دستاوردهای داخلی را از این جهت عرض می کنم چون آنچه که ما از اقدامات سازمان بسیج و بسیجیان در این نمایشگاه دیدیم و صحبت هایی که بسیجیان با ما کردند اهمیتش از این حیث است که کسی نمی تواند مثل بختک روی این دستاوردها بیفتد و تاثیرات آن را کاهش دهد.

وی در پایان گفت: وقتی همه اختیارات در دست خودمان باشد سکان دار امور خودمان هستیم ولی در مورد آن موضوعاتی که اختیارشان با ما نیست در پایان همین می شود که مشاهده می کنید، البته این به این معنا نیست که ما منزوی شویم، خودمان را ببندیم و ارتباطات خود را با بیرون قطع کنیم، البته این را باید مدنظر قرار دهیم که ارتباط با بیرون هم زمانی موثر خواهد بود که از داخل خودمان را تجهیز کنیم و مجهز باشیم در این صورت حتی آنها راغب می شوند با کشور ما مشارکت کنند.

ارسال نظرات