فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: 123 بیمارستان صحرایی از سال 88 تا کنون در داخل و خارج از کشور راه اندازی شده است
کد خبر: ۸۷۹۱۰۳۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوپستان سردار احمد اخوان روز دوشنبه در مراسم افتتاح 12 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سپاه در جنوب شرق کشور با مرکزیت زاهدان اظهار داشت: 2 میلیون و 200 هزار نفر تا کنون از خدمات این بیمارستان های صحرایی بهره مند شدند.
وی افزود: 12 هزار عمل جراحی در این بیمارستان های صحرایی انجام شده که با توجه به محرومیت جنوب شرق کشور حدود 10 هزار مورد از این عمل ها مربوط به مردم این مناطق بوده است.
وی گفت: نیروی زمینی سپاه با توجه به برخورداری از توانمندی و قابلیت های زیاد در حوزه بهداشت و درمان می تواند به مردم مناطق محروم خدمات مرتبط را ارائه دهد.
فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهار داشت: 12 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سپاه با 500 تحت بستری و 22 اتاق عمل و خیلی از امکانات دیگر، جمعیتی بیش از 800 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهند.
سردار اخوان تاکید کرد: با توجه به اینکه درمان مساله مهمی است اما هزینه های آن زیاد است باید تفاهم نامه ای میان نیروی زمینی سپاه، مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این رابطه منعقد شود.
به گزارش بسیج  12 بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی سپاه امروز/ دوشنبه/ همزمان با آغاز هفته وحدت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و فرماندهان ارشد سپاه در چهار استان جنوب شرق کشور از طریق ویدئو کنفرانس به مرکزیت زاهدان افتتاح شد.

ارسال نظرات