خبرهای داغ:
الهام سادات افروشه
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای افق 1404 هنرستان هنرهای زیبا صورت بگیرد که بخشی از این اقدام مرتبط با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و وزارت ارشاد است.
کد خبر: ۸۷۹۰۹۵۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان ، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی  اظهار کرد: انتخاب هنرمندان شاخص و تجلیل از آنان در اصفهان کار بسیار مشکلی است چراکه استان اصفهان هنرمندان زیادی را در خود پرورانده است.

وی افزود: افتخار می‌کنیم که هنرستان هنرهای زیبای اصفهان در هشتادمین سالگرد تأسیس خود همچون نگینی نه تنها در شهر اصفهان بلکه در سراسر کشور می‌درخشد، این هنرستان پیش از آنکه قوانین تفکیک هنرستان و دبیرستان تدوین شود در سال 1315 به عنوان یک هنرستان واقعی کار خود را آغاز کرد و هنرمندان زیادی را پرورش داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: طی فراخوانی جهت ساخت سردیس هنرمندان شاخصی که از هنرستان هنرهای زیبا فارغ‌التحصیل شده‌اند، 11 نفر از هنرمندان ماهر اصفهان مشغول به ساخت سردیس هنرمندان شاخص اصفهان شدند.

وی تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای افق 1404 هنرستان هنرهای زیبا صورت بگیرد که بخشی از این اقدام مرتبط با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و وزارت ارشاد است.

ارزانی به مأموریت و چشم‌انداز هنرستان هنرهای زیبا اشاره کرد و عنوان داشت: یکی از وظایف مهم این هنرستان، احیای هنرهای سنتی و ایرانی است که البته نیاز به تحولی شاخص در پرورش استعدادهای مهارت بنیان و استفاده از تکنولوژی‌های به روز است.

وی ادامه داد: حرفه، علاقه و استعداد در ارتقای هنرستان هنرهای زیبا ضروری است که امیدواریم این هنرستان با تربیت نسل جدیدی از هنرمندان، فرشچیان های متعددی را تحویل جامعه دهد.

ارسال نظرات