خبرهای داغ:
الهام سادات افروشه
هشت پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۹۰۹۴۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان ، شهردار شاهین شهر  در آئین بهره برداری از هشت پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح  این شهر اظهار داشت: بهره‌برداری از کمربندی به طول یک کیلومتر در ضلع شرقی آرامستان حجم بالای ترافیک به ویژه در روزهای تعطیل در شهر شاهین‌شهر در دستور کار قرار گرفت و با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال در بازه زمانی شش ماهه اجرایی شده است.

حسین امیری همچنین از احداث گل فروشی در ورودی آرامستان با مشارکت بخش خصوصی و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

شهردار شاهین‌شهر با اشاره به ساماندهی و اصلاح هندسی میدان‌های انتهای خیابان فردوسی با اعتبار هشت میلیارد ریال گفت: به دلیل عرض کم پل در این مکان و ایجاد مشکلات ترافیکی و تصادفات روزانه، طول و عرض پل را به ۲۲ و ۱۲ متر گسترش داده و به همین نسبت خیابان‌های مجاور و نیز پیاده روها عریض‌تر شد.

وی  احداث ۱۰ پارک محله‌ای و بزرگ برای کاهش آلودگی صنایع مجاور و رفع معضلات اجتماعی فاز یک بوستان سهراب سپهری به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و اعتبار شش میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های بهره برداری شده در شاهین‌شهر اعلام کرد و افزود: همچنین روکش آسفالت، آسفالت تراشی و لکه‌گیری معابر شهر با ۲۷ میلیارد ریال اعتبار، بدنه سازی مسیل با اعتبار چهار میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که تقدیم شهروندان شاهین‌شهر شده است.

امیری با اشاره به نقش و جایگاه ویژه ورزش و کسب مقام‌های ملی و جهانی توسط ورزشکاران شاهین شهر اظهار داشت: در این راستا سه زمین چمن مصنوعی با مشارکت بخش خصوصی با اعتبار چهار میلیارد ریال در نقاط مختلف شهر احداث شده است.

هیچ پروژه‌ای در شهرداری شاهین‌شهر روی زمین نمانده است

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شهرداری شاهین‌شهر در آمدهای خود را از سه محل عوارض ساخت و ساز، عوارض ارزش افزوده و عوارض آلایندگی صنایع مجاور و منابع و امکانات شهرداری به دست می‌آورد، افزود: از این رو علی‌رغم کاهش نقدینگی و مشکلات مالی چند سال اخیر تاکنون هیچ پروژه‌ای را در سطح شهر تعطیل نکرده و طبق برنامه زمان بندی شده و برابر برنامه پنج ساله دوم توسعه شهر و بودجه سال ۱۳۹۵ تمام پروژه‌های شهرداری را طبق برنامه پیش برده‌ایم.

شهردار شاهین شهر اضافه کرد: به منظور رفع نگرانی‌های آینده شهر برای تأمین منابع درآمدی از ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استفاده کرده تاجایی که تاکنون مبلغ ۳۵۰۰ میلیارد ریال قرارداد سرمایه گذاری در شهر منعقد شده و پروژه‌های آن عملیاتی شده است.

وی در خصوص پروژه متروی شاهین شهر به اصفهان گفت: اقدامات در زمینه مجوزهای قانونی به مراحل پایانی رسیده و مصوبه شورای عالی ایمنی فنی وزارت راه و شهرسازی در آینده نزدیک به شهرداری شاهین شهر ابلاغ خواهد شد.

امیری افزود: طرح متروی شاهین شهر به اصفهان مصوبه شورای عالی ترافیک کشور بوده و هیچ مرجعی حق ابطال آن را نخواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها