فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود (طرقبه شاندیز):

امروز دوران دفاع مقدس تبدیل به واحد درسی بزرگ‌ترین دانشگاه‌های جهان شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود (طرقبه شاندیز) بیان داشت: امروز دفاع مقدس و عملیات عبور از اروند به ابتکار رزمندگان تبدیل به واحدهای درسی بزرگ‌ترین دانشگاه‌های جهان شده است.
کد خبر: ۸۷۹۰۸۶۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار قدیر اسدزاده در مراسم اختتامیه راهیان نور بسیج دانش آموزی شهرستان طرقبه و شاندیز با تأکید بر نقش بازدید زائرین از کربلاهای ایران در مسیر متفکرانه دانش اموزان گفت: راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی سفر معمولی نیست چراکه در پشت پرده این سفر اندیشه، هویت و اعتقادی وجود دارد که در آن هزاران شخصیت برجسته تاریخ و ارزش های زیبای الهی نهفته است.

وی افزود: همان طور که امام حسین(ع) و یاران ایشان اجازه ندادند اسلام به انحراف کشیده شود، رزمندگان دوران دفاع مقدس در تمام سنین با ایثارگری ها علاوه بر جلوگیری از تحریف اسلام از کیان کشور اسلامی نیز دفاع کردند و بدون کمک هیچ قدرت بیگانه ای و تنها با توکل به خدا اجازه تصرف خاک کشور، توسط دشمن را ندادند.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز گفت: امروز هم رزمندگان و بسیجیان در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به جهانیان درس دادند؛ ملتی که با تمام توان روی پای خودش بایستد و مقاومت کند پیروز خواهد بود.

وی اظهار داشت: باتوجه به عظمت اروند رود و فاصله هزار متری دو کران آن، در جهان و عملیات‌های نظامی سابقه نداشت که نیروها بتوانند از چنین رود عظیمی عبور کنند اما در والفجر۸ با اعتقاد الهی رزمندگان عملیاتی انجام شد که تمام جهان انگشت حیرت به دهان گرفت تا امروز دفاع مقدس و عملیات عبور از اروند به ابتکار رزمندگان تبدیل به واحدهای درسی بزرگ ترین دانشگاه های جهان شده است.

سرهنگ اسدزاده با بیان اینکه حال و هوای بازدید از مناطق جنگی گوهر ارزشمند و مقدسی است که با اجرای معنویت در فضای آلوده شهری امروز می توان آن را حفظ کرد، تصریح کرد: یادمان نرود علم و دانش بدون معنویت هیچ ارزشی نخواهد داشت و مشاهده می کنید که چنین علمی امروز تبدیل به آتشی شده است که بر سر محرومان و مستضعفین عالم ریخته می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها