سپاه شهرستان سروآباد برگزار کرد:
نشست بصیرتی با موضوع اقتصاد مقاومتی (سبک زندگی) با حضور فرمانده سپاه شهرستان سروآباد در روستای ژیوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۰۷۶۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، امروز دوشنبه مقارن با تاریخ ۹۵/۰۹/۲۰نشست بصیرتی با موضوع اقتصاد مقاومتی (سبک زندگی) با سخنرانی سرهنگ غفاریان فرمانده سپاه شهرستان سروآباد ؛ در روستای ژیوار برگزار شد.

در این نشست که حدود ۱۸۰ نفر از اهالی روستا حضور داشتند آقای غفاریان به سبک زندگی مردم اشاره کرد و گفت: "کشورهای غربی برنامه ریزی کرده اند تا در طرز زندگی و فرهنگ ما دخالت نمایند و آن را باب میل خودشان تغیر دهند".
وی با بیان اینکه جوانی فرصتی که می‌تواند تبدیل به تهدید شود اضافه کرد: "دشمن این فرصت را فهمیده است به همین دلیل با تمام قوا سراغ جوانان و نوجوانان، دبیرستانی ها  و مدارس می رود، زیرا می‌داند برای فاسد شدن جامعه متدین باید سراغ جوانان و نوجوانان برود".

غفاریان با اشاره به روایتی از معصوم(ع) که فرموده است جوانان را قبل از آنکه اسیر گروه‌ها و فرقه‌های انحرافی شوند با معارف اهل بیت(ع) آشنا کنید افزود: "در هر دوره ای مذاهب انحرافی بوده و هستند اما باید ماموستاها طوری برنامه ریزی کنند که برای جوانان سلسله عقاید محکمی را بیان کنند تا در برخورد با گروه ها و افکار انحرافی اثرپذیر نشوند و تحت تأثیر قرار نگیرند".

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات