خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر گفت: بعد از انتخاب صحیح همسر، التزام به تقوای الهی شرط زندگی پایدار است.
کد خبر: ۸۷۹۰۷۰۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام چراغی در مراسم جشن پیوند آسمانی در ملایر با تأکید بر آموزش انتخاب صحیح اظهار داشت: بعد از انتخاب صحیح، التزام به تقوای الهی شرط زندگی پایدار است.

وی با بیان اینکه والدین نیز باید ازدواج فرزندان خود را آسان بگیرند، افزود: اگر زندگی پیش برود یک سکه هم زیادی است و اگر پیش نرود هزار سکه نیز به درد نمی خورد چراکه مهریه اساس زندگی نیست اما امروز اساس زندگی شده است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه یکی از زیر شاخه‌های تقوی اسراف نکردن است، گفت: این همه لوازمی که جوانان برای اول زندگی تهیه می‌کنند چند درصدش قابل استفاده است و مابقی هزینه‌های اضافی است.

وی با بیان اینکه الگوی ما حضرت زهرا(س) و حضرت خدیجه(س) است، بیان کرد: حضرت خدیجه(س) ثروت خود را به اسلام اهدا کرد و حضرت زهرا(س) نیز در شب عروسی خود لباسش را بخشید.

چراغی با اشاره به اینکه نباید به بهانه آبرو اسراف کرد، گفت: خداوند عهد کرده است که شب اول ازدواج از تمام گناهان پاک می‌شوید اما امروزه مجلس ما در شب اول ازدواج مجلس گناه می‌شود.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) گفت: حضرت زهرا (س) سپر بلای حضرت علی(ع) بودند حالا زنان و مردان ما چقدر سپر بلای هم هستند، این تقوا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات