خبرهای داغ:
امام‌جمعه گرمه هدف دشمن از تصویب برجام را ایجاد فضای دوقطبی در جامعه عنوان کرد و افزود: بدعهدی‌های آمریکا باعث شد امروز اتحاد مردم و مسئولین بیشتر شده و جبهه واحدی را در مقابله با دشمنان ایجاد نمایند.
کد خبر: ۸۷۹۰۶۹۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج: حجت‌الاسلام تاتاری امام‌جمعه گرمه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اولین مانع ظهور امام عصر (عج) را عدم شناخت صحیح دین توسط مردم دانست و افزود: دین‌شناسی بایستی همراه با تفکر، تفحص و تعقل باشد چراکه تا انسان دین را نشناسند نمی‌تواند امام زمان خود را بشناسند

 

وی دومین عامل وجود فاصله بین ما و امام زمان (عج) را حب دنیا عنوان کرد و اظهار داشت: بالاترین گناه کبیره، دنیاپرستی و فراموشی آخرت است.

امام‌جمعه گرمه بابیان اینکه ریشه همه فتنه‌ها، دنیاپرستی افزود: فتنه ۸۸ و رخ دادن واقعه‌ی کربلا نتیجه بی‌تقوایی، بی‌بصیرتی و دنیاپرستی افراد بود.

وی دریافت حقوق‌های نجومی را نمونه دیگری از دنیاپرستی دانست و گفت: دولت در آشکار کردن و بروز دادن این کار تلاش نمود اما توقع مردم برخورد قاطع با خاطیان و نجومی بگیران است.

خطیب نماز جمعه گرمه پیمان‌شکنی را سومین عامل ایجاد فاصله بین امت و امام عصر (عج) بیان نمود و اظهار داشت: خوشبختانه ملت ما ایستادگی بر سر پیمان و عهد خود را در مسیر شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی و پس از آن به اثبات رسانده است.

حجت‌الاسلام تاتاری با اشاره به عهدی‌های آمریکایی‌ها در مسئله برجام افزود: بدعهدی آمریکایی‌ها نکات مثبت و منفی زیادی در برداشت که مسئولین ما بایستی از نکات مثبت آن در جهت مصالح خود و کشور استفاده نمایند.

وی اولین نکته در مسئله برجام را اتحاد دشمن دانست و ادامه داد: تصویب تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران با رأی موافق همه اعضای مجلس سنا، نشانه اتحاد دشمن بود و مسئولین ما نیز بایستی این اتحاد را در رسیدن به اهداف نظام داشته باشند.

امام‌جمعه گرمه دومین نکته را پافشاری دشمن بر اصول بی‌ارزش خود دانست و بیان داشت: دشمن از ابتدای راه هیچ‌گاه از مواضع خود کوتاه نیامده و بر اصول خود پافشاری دارد و مسئولین ما نیز باید اصول ارزشی خود را درک و برای رسیدن به آن حداکثر تلاش و پافشاری را داشته باشند.

وی قرصت طلبی، بدعهدی، ظلم و خلف وعده را ازجمله نکات منفی در قضیه برجام عنوان کرد و اظهار داشت: برجام به جهانیان ثابت کرد ملت و دولت‌مردان در نظام جمهوری اسلامی ایران بر عهد خود پایدارند.

خطیب نماز جمعه گرمه گفت: امروز باید نگاه همه با محور قرار دادن وحدت به ظرفیت‌های داخل کشور باشد تا بتوانیم قوی‌تر از گذشته در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن ایستادگی نماییم.

وی هدف دشمن از تصویب برجام را ایجاد تفرقه، از بین بردن وحدت و به وجود آوردن فضای دوقطبی در جامعه ما عنوان کرد و افزود: خوشبختانه امروز بدعهدی‌های آمریکا، مردم و مسئولین ما را پیش از گذشته متحده نموده و همه در برابر دشمن قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی ایران جبهه واحدی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها