مسئول اداره اوقاف شهرستان خاتم مطرح کرد:

کمبود زمین علت توقف پروژه مقبره سید عباس در خاتم

گلچین در خصوص علت توقف عملیات عمرانی مقبره سید عباس اظهار داشت:برای ساخت پروژه تفریحی و فرهنگی مقبره سید عباس به 38 هزار هکتار زمین نیاز است.
کد خبر: ۸۷۹۰۶۷۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خاتم درباره علت توقف عملیات عمرانی مقبره سید عباس اظهار داشت:برای ساخت پروژه تفریحی و فرهنگی مقبره سید عباس به 38 هزار هکتار زمین نیاز است و با توجه عدم رضایت مالکان زمین مجاور برای واگذاری زمین مورد نیاز،عملیات عمرانی متوقف شده است و تا جلب رضایت آنان اقدامی صورت نمی گیرد.

ماشالله گلچین گفت: مجتمع فرهنگی و تفریحی مقبره سید عباس یک پروژه عظیم عمرانی است لذا باید کارها بر طبق اصول و کارشناسی پیش برود و زیر ساخت ها کاملا در این پروژه رعایت شود.

وی افزود: در نقشه تعیین شده از سوی اوقاف کشور زائر سرا،پارکینگ،فضای سبز،رستوران ،خانه کودک ،حوزه علمیه و چند مکان دیگر جانمایی شده است و برای اجرایی شدن همه این مکان ها در حال حاضر با کمبود زمین مواجه هستیم.

گلچین خاطر نشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شود و در هر نقطه از کشور که امامزاده باشد باید برای معرفی شخصیت آن امامزاده تلاش کرد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان خاتم افزود: به‌ همت مدیران ومردم شهرستان خاتم امیدواریم مقبره سید عباس به قطب فرهنگی بزرگ در کشور تبدیل شود و الگویی برای دیگر شهرستان ها و حتی استان باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار