دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تربت حیدریه ابراز داشت: مقاومت و ایستادگی برای عزت و شرف هزینه دارد و نتیجه آن سربلندی و پیروزی است و لذا امروز همزمانی تلخی برجام با شیرینی پیروزی های مقاومت در حلب، دو روی یک سکه با دو تفکر ایستادگی و وابستگی است
کد خبر: ۸۷۹۰۶۷۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
به گزارش  خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مرتضی اسماعیل پور اظهار داشت: منطقه حلب در سوریه و موصل در عراق در آستانه پیروزی و آزادی کامل قرار گرفته و این نتیجه روحیه انقلابی و صدور تفکر بسیج مردمی در برابر متجاوزان است که انقلاب اسلامی ایران این تفکر را بعنوان یک الگو به جهانیان معرفی کرد.
 
وی تصریح کرد: مقاومت همان شاه کلید مبارزه و ایستادگی و رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی است که امام راحل آن را بعنوان یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس یاد کردند.
 
اسماعیل پور تاکید کرد: مقاومت و ایستادگی برای عزت و شرف هزینه دارد و نتیجه آن سربلندی و پیروزی است و لذا همزمانی تلخی برجام با شیرینی پیروزی های مقاومت در حلب، دو روی یک سکه با دو تفکر ایستادگی و وابستگی است که در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و آیندگان باید از آن عبرت بگیرند.
 
دانشجوی دانشگاه تربت حیدریه حل مشکلات کشور را متوجه نگاه به ظرفیت های درونی دانست و افزود: جوانان و دانشجویان این مرز و بوم بارها به اثبات رساندند که با تکیه بر توان داخل و به لطف وعده های الهی می توان در قله های رفیع دنیا ایستاد و این موضوع را در فناوری های مختلف هسته ای، نظامی، پزشکی و ساخت هواهپیماهای بدون سرنشین و کشتی های اقیانوس پیما به دنیا ثابت کردند.
 
وی اذعان کرد: با توجه به بدعهدی های آمریکا در عمل به تعداتش در برجام که آخرین نمونه آن تمدید دوباره تحریم های ۱۰ ساله می باشد مسئولان و کارگزاران نظام باید واکنشی قاطع و انقلابی از خود نشان داده و با سرعت هر چه بیشتر فعالیت های هسته ای که بواسطه برجام متوقف شده را از سر گرفته و دو سال عقب افتادگی بر اثر تعلیق را جبران کنند.
 
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تربت حیدریه بیان داشت: اکنون که بیش از یک سال از اجرائی شدن برجام و بیش از هزار و صد روز ار وعده های صد روزه مسئولان امر مبنی بر چرخیدن چرخ سانتریفیوژها و زندگی مردم می گذرد شاهد آن هستیم که نه تنها سانتریفیوژها نمی چرخد بلکه اقتصاد کشور در اثر بی تدبیری به حال رکود در امده و بیکاری و فقر گریبان مردم را می فشارد.
 
وی اظهار کرد: آنچه که امروز دغدغه بسیاری از مردم، تولید کنندگان و اصناف و بازاریان شده معیشت و گره های اقتصادی کشور می باشد و این از مطالبات جدی قشر بسیج دانشجویی است که قاعدتاً دولت باید بدون توجه به مسائل حاشیه ای همچون لغو کنسرت و سخنرانی افراد معدودی این دغدغه ها را با نگاه به ظرفیت های داخلی برطرف کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها