مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: فاجعه برجام نتیجه غفلت از هشدار های رهبری است.
کد خبر: ۸۷۹۰۶۵۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، کارگاه توانمند سازی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج تربت حیدریه با حضور کلیه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در نمازخانه شهید حاج عبدالحسین برونسی سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طی سخنانی در این جمع ابراز داشت: روحانی در دانشگاه تهران گفت ممکن است اینها تخلف کنند و تخلف هم می کنند. مورد اخیر آن همین قانون داماتو یا ایسا است که به هر حال تخلفی است که بر خلاف برجام دارند انجام می دهند حال سئوال این است که شما که میدانستید تخلف میکنند چرا به هشدارهای رهبری عزیز گوش فرا ندادید و دنبال برگزاری مذاکرات بدور از نظر نمایندگان مجلس شوراس اسلامی بودید که امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) فرمودند مجلس باید در جریان امور مذاکرات باشد.
 
آرمان در ادامه عنوان کرد: رئیس جمهور در دانشگاه تهران گفتند ما در مساله برجام قدمی بر نداشتیم مگر اینکه با مقام معظم رهبری مشورت کردیم و ایشان در همه مراحل در جریان بودند. در جواب اقای رئیس جمهور رهبری فرمودند بنده در جزئیات مذاکره دخالتی نکردم؛ من مسائل کلان خطوط اصلی، چارچوب های مهم و خط قرمز ها را به مسئولین کشور همواره گفته ام؛ عمدتا به رئیس جمهور محترم که ما با ایشان جلسات مرتب داریم و موارد معدودی هم به وزیر محترم خارجه خطوط اصلی و کلی جزئیات گفته شد. اینکه گفته شود این مذاکرات تحت نظر رهبری است این حرف دقیقی نیست.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه افزود : بی بی سی در روزهای اخیر گفته لحن روحانی متفاوت است برجام در خطر است انتخابات ریاست جمهوری در پیش است دولت برای منزوی نشدن در برابر رقبا زبان به انتقاد از تحریم های امریکا گشوده است.
 
وی در پایان گفت: برجام باید به عنوان یک فاجعه در مدارس تدریس شود و تمدید تحریم های 10ساله آمریکا در واقع دهن کجی به دولت مردان ایرانی است و فاجعه برجام نتیجه غفلت از هشدار های رهبری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها