امیر مهدی زاده در گفتگو با «بسیج»:

لطف سردار نقدی را هیچگاه فراموش نمی کنم/ حمایت های او باعث شد ورزش را به صورت حرفه ای دنبال کنم

قهرمان کاراته گفت: سردار نقدی در حوزه ورزشی خیلی خوب عمل کرد و این برای همه روشن است مخصوصاً خودم که سرباز ایشان بودم و به من اجازه دادند که ورزش حرفه ای را دنبال کنم این لطف سردار نقدی را فراموش نمی کنم.
کد خبر: ۸۷۹۰۵۴۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

امیر مهدی زاده قهرمان کاراته در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به عملکرد سردار نقدی رییس سابق سازمان بسیج مستضعفین در حوزه ورزشی کشور اظهار داشت: باشگاه مقاومت باشگاه قدرتمندی است که همیشه در رده های پایه سرمایه گذاری کرده و اکثر ملی پوشان ما در هر رشته ای در باشگاه مقاومت پرورش یافته اند.

وی افزود: از سال 85 عضو باشگاه مقاومت شدم و در همین باشگاه رشد یافتم و به خاطر همه مدال هایی که تا به امروز کسب کردم مدیون باشگاه مقاومت هستم. سازمان بسیج به من کمک کرد به تمرینات ورزشی ام ادامه دهم و جزء خدمت سربازی ام حساب شد و توانستم خود را به تیم ملی برسانم.

مهدی زاده خاطر نشان کرد: سردار نقدی در حوزه ورزشی خیلی خوب عمل کرد و این موضوع برای همه روشن است مخصوصاً خودم که سرباز ایشان بودم و به من اجازه دادند که ورزش حرفه ای ام را دنبال کنم ؛ این لطف سردار نقدی را هیچ گاه فراموش نمی کنم.

این قهرمان کاراته یادآور شد: البته دو سالی است که باشگاه مقاومت در کاراته تیم داری نمی کند و من از این بابت ناراحت هستم، ما همیشه یک تیم قدرتمند بودیم اما با توجه به تغییراتی که صورت گرفت دیگر در حوزه کاراته تیم داری نکردند و امیدوارم باشگاه مقاومت به کاراته برگردد.

وی در خاتمه بیان داشت: اولین طلای جهانی خود را تقدیم باشگاه مقاومت و همه بسیجیان کشورمان کردم به خاطر اینکه من از این مسیر آمدم و به این مدال ها رسیدم، مدال طلای دوم را نیز تقدیم رهبر عزیزم کردم که باعث افتخار است.


ارسال نظرات