مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله

اعزام 6500 دانش‌آموز از استان مرکزی به اردوی راهیان نور

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله گفت: تاکنون 6500 دانش‌آموز از استان به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند که از این تعداد 2700 دانش‌آموز پسر و 3800 دانش‌آموز دختر بوده است.
کد خبر: ۸۷۹۰۴۹۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به تقویم زمانی اعزام کاروان راهیان نور جنوب گفت: این اعزام‌ها از 10 مهرماه آغاز شده است که با توجه به جدول زمانی تعبیه شده یک روز در میان از سطح استان شاهد اعزام این کاروان‌ها خواهیم بود.

وی افزود: تاکنون سه مرحله اعزام داشتیم و دو مرحله دیگر از اعزام‌ها باقی مانده است. یک مرحله اعزام راهیان نور خواهران در بهمن‌ماه و یک مرحله اعزام راهیان نور برادران در اسفندماه را خواهیم داشت.

سرهنگ پاسدار امینی با اشاره به اینکه از 24 آذرماه اعزام اردوهای راهیان نور متوقف خواهد شد، گفت: در زمان امتحانات اعزام اردوهای راهیان نور را نخواهیم داشت اما از پنجم بهمن‌ماه شاهد از سرگیری اعزام‌ها خواهیم بود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: تاکنون 6500 دانش‌آموز از استان به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند که از این تعداد 2700 دانش‌آموز پسر و 3800 دانش‌آموز دختر بوده است.

وی افزود: فردا نیز تعدادی از دانش‌آموزان ناحیه دو اراک در قالب 5 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

سرهنگ پاسدار امینی سهیمه تخصیص یافته به استان مرکزی برای راهیان نور جنوب را 13 هزار دانش‌آموز مطرح کرد و گفت: سهمیه استان برای راهیان نور جنوب 13 هزار نفر است که امیدواریم در صورت مساعد بودن شرایط جوی بتوانیم این میزان سهمیه را محقق سازیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار