جلسه کارگروه تدوین الگوی کشت استان سمنان در مرکز تحقیقات کشاورزی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۰۴۹۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه کارگروه تدوین الگوی کشت استان سمنان با حضور رییس سازمان، معاون تولیدات گیاهی، مدیران زراعت و باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و معاون پژوهش و فناوری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان سمنان(شاهرود) و سایر اعضای کارگروه به منظور پیگیری اقدامات انجام شده در خصوص تدوین الگوی کشت دشت های استان در مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان(شاهرود) برگزار شد.

در این جلسه مهندس اصغری معاون تولیدات گیاهی سازمان، هدف و برنامه های کارگروه تدوین الگوی کشت دشت های استان را تشریح نمودند و در ادامه دکتر اخیانی معاون پژوهش و فناوری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان سمنان(شاهرود)، گزارشی از اقدامات و پیگیری های صورت گرفته توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان(شاهرود) را ارائه کرد.

در ادامه جلسه دکتر سیدحسن موسوی فضل رئیس بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز ، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص میزان آب مصرفی محصولات مهم از 9 دشت استان را بصورت پاورپوینت ارائه نمودند.

در این جلسه مهندس میرعماد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از روند پیشرفت کار در کار گروه ابراز رضایت نموده و بر دقت و سرعت کار و تهیه به موقع پروژه مذکور تاکید نموده و راهنمای های لازم را به کارگروه ارائه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها