خبرهای داغ:
در جلسه هماهنگی یادواره شهدای دانشجو و طلبه ارسباران و شهدای مدافع حرم اهر مطرح شد؛
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در این جلسه، برگزاری همایش های علمی در زمینه شهدا و ایثارگران را در قالب یادواره شهدا یکی از مهمترین ویژگی مراکز علمی و دانشگاهی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۹۰۴۷۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نادر اسدی، افزود: برگزاری مراسم ها، همایش ها و یادواره های با محوریت شهدا و ایثارگران به صورت علمی با سخنرانان دانشگاهی و حوزوی و ارائه مقالات در این رابطه می تواند نقش مهمی در غنا بخشیدن به اینگونه برنامه های فرهنگی باشد.

رئیس یادواره شهدای دانشجو و طلبه منطقه ارسباران، گفت: انتظار داریم تمام نهادها و ادارات با قراردادن امکانات و توانمندی های خود در برگزاری هرچه باشکوهتر یادواره شهدای دانشجو و طلبه منطقه ارسباران همکاری صمیمانه داشته باشند.

مسئول ستاد شاهد و ایثارگر واحد اهر در ادامه این جلسه نیز با اشاره به اینکه دهمین یادواره شهدای دانشجویی و طلبه منطقه ارسباران چندین سال است که در سطح منطقه ای با حمایت های مادی و معنوی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و سایر دستگاه ها در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار می شود ضمن تقدیر از عوامل اجرایی این یادواره خواستار دوره ای برگزار کردن این یادواره در سطح منطقه ارسباران شد.

حجت الاسلام لطیف ذاکر، همچنین در ادامه با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت حوزه و دانشگاه افزود: امیدواریم در کنار برگزاری یادواره شهدای دانشجو و طلبه منطقه ارسباران همایشی با موضوع گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه را در این واحد دانشگاهی برگزار کنیم.

وی، حضور پرشور طلاب حوزه های علمیه خواهران و برادران، دانشجویان دانشگاه ها و مراکز علمی، کارکنان ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی و عموم اقشار مختلف مردم در هرچه باشکوهتر برگزاری این یادواره را خواستار شد.

در پایان این جلسه، مسئول دبیرخانه یادواره شهدای دانشجو و طلبه منطقه ارسباران جواد شیدایی با قدردانی از دکتر نادر اسدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در همکاری و کمک به برگزاری برنامه های مختلف بسیج دانشجویی واحد اهر به ارائه گزارشی از عملکردها و فعالیت های دبیرخانه یادواره پرداخت.

همایش اقتدار جوانان مومن و انقلابی منطقه ارسباران در قالب نیادواره شهدای دانشجو و طلبه منطقه ارسباران و شهدای مدافع حرم استان آذربایجان شرقی» با حضور گسترده مردم شهیدپرور اهر و منطقه ارسباران ساعت 9 صبح روز سه شنبه 23 آذر ماه سالجاری در محل مسجد بلال دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات