سیدحسن نصرالله در سخنرانی جمعه شب خود گفت:بدون تردید تحولات بزرگی در منطقه و از جمله سوریه در حال رخ دادن است به حلب نگاه کنید.
کد خبر: ۸۷۹۰۴۶۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
به گزارش سرویس بین الملل بسیج خبرگزاری بسیج دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن اعلام اینکه «تحولات و رخدادهای عظیمی در منطقه در راه است» گفت: پیروزی‌های پی‌درپی در سوریه و حلب به خوبی این واقعیت را نشان می‌دهد.
 دبیرکل حزب‌الله تصریح کرد: «تصور کنید که اگر داعش و جبهه النصره و دیگر گروه‌های تکفیری بر عراق و یا سوریه سیطره پیدا کنند، سرنوشت منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم و سرنوشت همه ما در لبنان چه خواهد شد؟ بنابراین به کسانی که همچنان منتظر نتایج تحولات منطقه هستند، می‌گویم که منطقه وارد مرحله جدیدی شده است و طرح‌هایی که اکنون نمی‌خواهم در‌باره آنها چیزی بگویم، درحال فروپاشی کامل و شکست نهائی هستند.»
 دبیر کل حزب الله تاکید کرد که آمریکا و غرب از تروریسم حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند و این همان چیزی است که دونالد ترامپ و پیشتر جوبایدن به آن اعتراف کرده اند.
 نصر الله دربارۀ تحولات پر شتاب حلب در سوریه گفت: رخدادهای عظیمی در حال وقوع در منطقه است، مانند آنچه در حلب و موصل در حال رخ دادن است ، این پیروزی قریب‌الوقوع برای سوریه و منطقه نتایجی خواهد داشت ،که بعدها درباره آن سخنرانی خواهم کرد،اما بدانید که پیروزی موعود در حلب نزدیک است.
سیدحسن نصر الله در ادامه افزود:جایی که ما اکنون در آن حضور داریم (سوریه) آینده و چشم انداز منطقه را ترسیم خواهد کرد. او افزود حزب الله با حضور خود در این نبرد، مسیری را که برای منطقه در نظر گرفته شده بود، تغییر می دهد.
ارسال نظرات