خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: سه شنبه 23 آذرماه جاری ساعت 7:30 صبح مراسم افتتاحیه کارگاه با حضور مسئولین استان در سالن ولایت دانشگاه بیرجند برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۰۴۴۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سیدحسین حسینی صبح امروز در نشست خبری ضمن تبریک ماه ربیع الاول و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) اظهارداشت: کارگاه سه روزه پیوست نگاری فرهنگی سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی با حضور اساتید دانشگاه های استان برگزار می شود.

وی افزود: سازمان بسیج اساتید به صورت جدی این موضوع پیوست فرهنگی را مطرح کرده و با تیم های کارشناسی قوی و اساتید و نخبگان دانشگاهی در سراسر کشور اقدام به برگزاری کارگاه کرده است.

وی عنوان کرد: بسیج اساتید خراسان جنوبی در این کارگاه سه روزه، سه مرحله پیش کارگاه، حین کارگاه و بعد از کارگاه را پیش بینی کرده است.

جانشین سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی با بیان اینکه مخاطبین ما در این برنامه اساتید و هیئت علمی دانشگاه های سراسر استان هستند گفت: 200 نفر از افراد واجد الشرایط از طریق کانون های بسیج اساتید اقدام به ثبت نام کردند که در چهار کارگروه 50 نفره کار خود را شروع می کنند.

حسینی افزود: سه شنبه 23 آذرماه جاری ساعت 7:30 صبح مراسم افتتاحیه کارگاه با حضور مسئولین استان در سالن ولایت دانشگاه بیرجند برگزار می شود.

جانشین سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: اساتید با تجربه و کارشناسان کشوری در این برنامه به استان دعوت شدند و آقای صلاحی مسئول سازمان بسیج اساتید کشور در افتتاحیه این کارگاه سخنرانی دارند.

وی با بیان اینکه این کارگاه تا پنج شنبه هفته جاری ادامه دارد افزود: اختتامیه این برنامه با ارائه گزارش کارگروه ها توسط اساتید برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها