خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب گفت: پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی و صنایع دستی بناب بهمن ماه سال جاری در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۰۳۹۰
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حبیب صدقی اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب با همکاری انجمن هنرهای تجسمی، پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی و صنای دستی را در رشته های نقاشی(مدادرنگ– آبرنگ– رنگ روغن)، تصویرسازی، نقاشی خط، مینیاتور، قلم زنی، حکاکی روی مس، سرامیک، معرق، منبت، عکاسی، کاریکاتور، گرافیک، مجسمه سازی، نقاشی، نگارگری و به مناسبت ایام ا... دهه فجر برگزار می کند .

وی افزود: موضوع جشنواره آزاد بوده و آثار با مضامین انقلاب اسلامی، حجاب و عفاف، نماز و نیایش، ایثار و شهادت و مدافعان حرم و نیز آثار خلاقانه و ابتکاری از اولویت برخوردار می باشند .

صدقی گفت: هنرهای تجسمی در دو بخش شامل بخش نقاشی غیرحضوری و نقاشی حضوری برگزار می شود که در بخش نقاشی حضوری هنرمندان هفتم و هشتم بهمن ماه در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب به رقابت می پردازند.

وی افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا هشتم بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب ارسال نمایند.

آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر این جشنواره بیست و یکم بهمن ماه 91 برگزار می شود.

ارسال نظرات