همزمان با پيروزي نيروهاي مقاومت در شهر استراتژيك حلب، سلاح‌هاي امريكايي هم به تروريست‌ها ارسال شد.قرار است پنتاگون 200 نيروي جديد به سوريه اعزام كند. اتحاديه اروپا هم به دنبال اعمال تحريم‌هايي عليه دولت سوريه است.
کد خبر: ۸۷۹۰۳۵۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
به گزارش سرویس بین الملل بسیج خبرگزاری بسیج  بلافاصله پس از لغو قانـــون محدوديت ارسال سلاح به گروه‌هاي تروريستي توسط اوباما و همزمان با پيروزي نيروهاي مقاومت در شهر استراتژيك حلب، امريكا كه نتوانسته مانع از آزادي حلب شود و تروريست‌ها را از محاصره نجات دهد، راه‌هاي جايگزين را براي تقويت تروريست‌ها به ‌كار گرفته است.
لغو قانون محدودیت ارسال سلاح حمایت فاحش او از گروه های تروریستی است. به نوشته پايگاه خبري الحدث نيوز سوريه، اين منابع افزودند كه هفت فروند بالگرد امريكايي كه سلاح و تجهيزات نظامي حمل مي‌كردند، در پايگاه نظامي شهر عين عيسي در حومه شمالي رقه فرود آمدند. براساس اين گزارش، گفته شده اين سلاح‌ها و تجهيزات براي پشتيباني از عمليات آزاد‌سازي شهر رقه، مركز گروه تروريستي داعش در سوريه به دست نيروهاي دموكراتيك كرد سوريه با پشتيباني امريكا وارد اين پايگاه شده است.
 امريكا سال گذشته نيز 50 تن تسليحات به تروريست‌ها در شمال سوريه ارسال كرد. هرچند مقامات امريكا معتقدند اين سلاح‌ها به نيروهاي دموكراتيك سوريه ارسال شده است.
ارسال نظرات