خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) آوج گفت: حفظ وحدت و انسجام داخلی و تبعیت از ولایت بهترین را برای مقابله با دشمن می باشد.
کد خبر: ۸۷۹۰۳۱۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آوج گردهمایی مصون سازی فرهنگی با حضور کارکنان سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)  آوج برگزار گردید.

حجت الاسلام میرزابیگی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل شهرستان آوج در این گردهمایی بیان کرد: ما با انقلابی گری می توانیم پایه های تمدن عظیم اسلامی را پی ریزی و مستحکم کنیم.

وی با برشمردن رویعه های انقلابی گری به عنوان یک فرهنگ افزود: امروز باید خواص جامعه ما با بصیرت افزایی تلاش کنند تا انقلابی گری را به عنوان یک گفتمان  غالب وکار ساز در جامعه تبیین کنند.

حجت الاسلام حسن میرزا بیگی در ادامه تاکید کرد: راه رسیدن جامعه به گفتمان انقلابی گری عمل کردن مسئولین و ملت به شاخصه های این گفتمان می باشد.

وی در ادامه با اشاره به توطئه های دشمن در این زمینه مطرح کرد: دشمن امروز با پروژه نفوذ در عرصه های مختلف در کشور سعی در کم رنگ کردن انقلابی گری مسئولین وملت عزیز ایران می باشد.

این مسئول با ارائه راهکار در مقابله با نفوذ دشمن اظهار کرد: حفظ وحدت و انسجام داخلی و تبعیت از ولایت بهترین را برای مقابله با دشمن می باشد.

میرزابیگی در پایان گفت: بد عهدی آمریکا در مورد نقض برجام آشکار شد،وآنهای که دم از  مذاکره با آمریکا می زدنند فهمیدند که سیاست مداران آمریکا منطق مذاکره وپیمان را نمی فهمند وباید جواب  کلوخ انداز را با سنگ بدهیم.

5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها