خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران ام البنین شهر محمدیه برگزار شد:

مراسم جشن ازدواج آسمانی حضرت محمد(ص) و حضرت خدیجه(س)

مراسم جشن میلاد و ازدواج پیامبر مکرم اسلام و حضرت خدیجه (س) به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران ام البنین شهر محمدیه برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۹۰۲۷۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در مراسم جشن میلاد و ازدواج پیامبر مکرم اسلام که به همت حوزه مقاومت بسیچ حضرت ام البنین(س) شهر محمدیه برگزار شده بود، حجت السلام علی شیر محمدی مسوول تربیت آموزش سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: یکی از خصوصیات بارز پیامبر اسلام ساده بودن و ساده زیستن ایشان بود.

وی توضیح داد: ساده بودن ایشان به معنای دوست نداشتن تجمل و راحتی و رفاه  نبوده است، بلکه به فرمان خدا بودن تعبیر می شود و همه این خوبی‌ها باعث شد که از این دو بزرگوار ۱۲ امام نورانی باقی بماند.

شیر محمدی ادامه داد: امروز ما بعد از ۱۴۰۰ سال در این محل گرد آمده‌ایم که بگوییم پیامبران حیات و ممات ندارند بلکه همواره در تاریخ جریان دارند.

وی اذعان کرد: باید این را به خود ثابت کنیم که نفس و موجودیت خود هر انسان است که می آموزد چگونه زندگی کند، در راه خدا باشد یا شیطان؟

شیرمحمدی تبیین کرد:  اگر ما از ابتدی زندگی بتوانیم از پیامبران و امامان الگو بگیریم و مانند آنان زندگی را آسان بگیریم و زندگی غیر خدایی نداشته باشیم قطعا پیروز راه خواهیم بود و هیچ مشکلی نخواهیم داشت و اگر همچون شیطان نافرمان خدا باشیم زندگی رو به فروپاشی می رود.

مسوول تربیت آموزش سپاه امام رضا (ع) در پایان  بیان کرد: امروز یکی از موضوعاتی که ما باید خیلی به آن توجه کنیم سبک زندگی اسلامی است.

وی افزود: سبک زندگی غربی که دشمنان تمام عظم خود را جزم کرده اند که خانواده های ما را به آن راه بکشانند و به زندگی های ما ضربه بزنند و اگر ما بتوانیم در مقابل این هجمه دشمن با امر به معروف کردن و الویت قرار دادن نماز در زندگی خود، تمام مشکلات را آسان کرده و در این راه  موفق خواهیم بود.

گفتنی است در پایان این مراسم به یک زوج جوان یک سرویس کامل جهیزیه اهدا گردید.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها